Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jane001
jane001
Ik weet niet zeker of ik dit in het goede subforum heb gepost, maar vooruit...
Voor mijn oude werkgever werk ik op dit moment freelance voor de opbouw en marketing van een nieuwe webshop en ik doe wat werk voor de klantenservice. Op basis van deze werkzaamheden heb ik een tarief vastgesteld.
Nu komen ze echter met de vraag of ik acquisitie zou willen doen voor een nieuw concept. Ik ken het bedrijf goed en ik sta volledig achter het te verkopen product, dus ik ben voor hen inderdaad de beste keuze om die acquisitie te doen.
Mijn tarief is echter gebaseerd op de eerste werkzaamheden en niet op acquisitie. Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken naar informatie hierover, maar ik kan weinig relevants vinden.
Wat zou een marktconform tarief zijn voor telefonische acquisitie met als doel het genereren van afspraken voor de accountmanager?
Is dat het basistarief en een commissie per gemaakte afspraak? Wat is reëel aan commissie?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag