Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
GuidoD
GuidoD
In tijden van economische teruggang, laait de discussie over anti-cyclisch budgetteren weer op. In plaats van gaan snijden in de kosten, juist extra gaan investeren in belangrijke bedrijfsactiviteiten.
Als we het over marketing hebben, is het dan juist nu de tijd om jouw merk en/of propositie eens flink in de schijnwerpers te gaan zetten? Of kun je beter even de hand op de knip houden?
Guido David, MerketingVisie
MerketingVisie is een Rotterdams adviesbureau gespecialiseerd in MKB positionering vraagstukken en de doorvertaling naar een effectieve marketingstrategie.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag