Iwan van Geelen Geplaatst: 19 november 2008 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 19 november 2008 Hieronder mijn ervaring met het terug krijgen van mijn borg van regus, ik ben heel benieuwd of er meer mensen deze ervaring hebben of dat ik toevallig pech heb. +/- juni eindigt mijn overeenkomst augustus krijg ik een credit factuur voor mijn borg september neem ik eens contact op waar de betaling blijft (ja sorry wij hebben geen bankrekeningnummer ::) ) Oktober we hebben een verkeerde credit factuur gestuurd November, geen reacties eer op tel / mail Roept u maar P.s. Het gaat niet om een schokkend bedrag maar ik was eigenlijk al gewaarschud door een vriendje / ex -regus medewerker; "Voor wat bereft de borg.......die moeten ze binnen 60 dagen na afloop overeenkomst terug betalen. Daar moet je meestal nog wel een keer om vragen, dus let daar in ieder geval goed op! " geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/ Delen op andere sites More sharing options...
Norbert Bakker Geplaatst: 19 november 2008 Norbert Bakker Moderator 18,2k 2033 Geplaatst: 19 november 2008 Roept u maar INAL maar toch: schriftelijk in gebreke stellen en handelsrente vorderen. (Niet de wettelijke rente voor consumenten dus, maar de veel hogere handelsrente voor B2B) . Kost 1 A4tje, enveloppe postzegel en 15 minuten van je kostbare tijd, maar zorgt meestal wel voor tijdige betaling. P.s. Het gaat niet om een schokkend bedrag Doet m.i. niet ter zake: het gaat om het principe. Jouw leveranciers wensen immers ook tijdige betaling, schokkend bedrag of niet, toch? ;) Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-179628 Delen op andere sites More sharing options...
Iwan van Geelen Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 19 november 2008 Hij gaat op de bus! Inderdaad,als ik iets koop of wat dan ook betaal ik en omgekeerd hoort het ook zo geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-179630 Delen op andere sites More sharing options...
Highio Geplaatst: 19 november 2008 Highio 11,3k 467 Geplaatst: 19 november 2008 Handelswijze is niet alleen typisch voor Regus. Boter bij de vis = borg terug bij inleveren van sleutels en schoon opleveren, maar dat is tegenwoordig eerder uitzondering dan praktijk bij veel dienstverleners. Groet, Highio "The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity." Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-179631 Delen op andere sites More sharing options...
Pawelotti Geplaatst: 19 november 2008 Pawelotti 322 55 Geplaatst: 19 november 2008 In sommige gevallen is Regus wellicht een goede optie, maar mijn indruk is dat het een stel gladiolen betreft. Er mist transparantie en duidelijkheid in prijzen van hun diensten. Ook zijn sommige diensten zijn gewoon te duur. Internet bijvoorbeeld. Ze doen moeilijk over een eigen aansluiting, en via hun moet je tientallen euro's betalen voor een niet erg snelle verbinding. Bij ging er een rood lichtje branden na een kennismakingsgesprek, en heb dan ook geen zaken met ze gedaan. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-179632 Delen op andere sites More sharing options...
Jorrit_J Geplaatst: 19 november 2008 Jorrit_J 51 7 Geplaatst: 19 november 2008 Verbaasd me niets dat Regus de borg nog niet teruggestort heeft. Heb redelijk wat ervaring met Regus, en sluit me dan ook volledig aan bij de indruk die Pawelotti van hen kreeg. Ik ga hier geen details neerzetten, maar dat ze iets wel regelen is veel uitzonderlijker dan dat ze iets niet regelen. Idd, meteen een brief met vordering van handelsrente sturen (anders acht ik de kans klein dat het uberhaupt nog ooit gaat gebeuren). Web- en (mobiele) software ontwikkelaar Nu ook verkrijgbaar als DGA! Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-179738 Delen op andere sites More sharing options...
Marc Schepper Geplaatst: 21 november 2008 Marc Schepper 199 21 Geplaatst: 21 november 2008 Ik heb een kantoor bij Regus en probeer al maanden te betalen :-) Mijn account gaat elke keer iets mis mee en ik heb sinds september al niet meer betaald. Ik wil wel maar het gaat niet. Ze geven elke keer aan dat er een grote achterstand is maar dat het allemaal goed komt, "een creditnota en een nieuwe factuur komen eraan" "maar ik heb automatische incasso " oh... eh hebben wij uw rekeningnummer dan.... Euh ja want jullie hebben al eerder de huur afgeschreven... oh... "eh het komt goed! Ach.. We zien het wel. Service van Regus ben ik heel erg tevreden mee en het zal allemaal wel goed komen. Gewoon afwachten en elke week even bellen hoe het ervoor staat. Succes ermee! Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via www.profilerecruitment.nl Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-179999 Delen op andere sites More sharing options...
Iwan van Geelen Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 21 november 2008 De service was inderdaad prima! geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-180026 Delen op andere sites More sharing options...
Cath Geplaatst: 21 november 2008 Cath 214 12 Geplaatst: 21 november 2008 ik heb Regus eens een tijdje gepromoot op een van onze websites. Gesprek gehad, goede indruk, afspraken gemaakt over kortingsvoordelen voor onze leden en commissie voor ons. Daarna nooit meer iets van ze gehoord, ook niet bij navraag, Vage club dus. Catharina Bethlehem http://www.mingos.nl | http://www.freelancenetwerk.nl | http://www.kletskous.com | http://www.cursusnetwerk.nl | Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-180046 Delen op andere sites More sharing options...
sdevries Geplaatst: 11 november 2010 sdevries 1 0 Geplaatst: 11 november 2010 Het is al enige tijd geleden dat dit topic startte, maar naar aanleiding van mijn eigen (bijzonder slechte) ervaringen met Regus ben ik eens op internet wat fora gaan doorzoeken, waarbij ik ook deze post tegen kwam. Ik heb erg slechte ervaringen met Regus; niet houden aan mondeling gemaakte afspraken, niet inplannen of dubbel plannen van ruimten, tegen de afspraak in door laten lopen van termijnen, facturen sturen met daarop diensten die niet gebruikt waren, aanmaningen sturen terwijl de fout lag bij de eigen administratie, simpelweg niét reageren op schriftelijke verzoeken of klachten etc. Een bekend collega ondernemer heeft in dezelfde periode een contract bij Regus gehad en heeft eveneens dezelfde ervaringen en is er helemaal klaar mee. Ze zijn enkel vriendelijk wanneer ze je binnen willen halen, daarna kun je fluiten naar je geld of eventuele andere verzoeken. Een grote commerciële geldwolf. Ik wacht nog op de borg. Voor mij geen Regus meer! Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18131-regus-en-borg/#findComment-302901 Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen