Regus en borg

Aanbevolen berichten

Hieronder mijn ervaring met het terug krijgen van mijn borg van regus, ik ben heel benieuwd of er meer mensen deze ervaring hebben of dat ik toevallig pech heb.

 

+/- juni eindigt mijn overeenkomst

augustus krijg ik een credit factuur voor mijn borg

september neem ik eens contact op waar de betaling blijft (ja sorry wij hebben geen bankrekeningnummer ::) )

Oktober we hebben een verkeerde credit factuur gestuurd

November, geen reacties eer op tel / mail

 

Roept u maar

 

P.s.

Het gaat niet om een schokkend bedrag maar ik was eigenlijk al gewaarschud door een vriendje / ex -regus medewerker;

 

"Voor wat bereft de borg.......die moeten ze binnen 60 dagen na afloop overeenkomst terug betalen. Daar moet je meestal nog wel een keer om vragen, dus let daar in ieder geval goed op! "

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Roept u maar

 

INAL maar toch: schriftelijk in gebreke stellen en handelsrente vorderen.

(Niet de wettelijke rente voor consumenten dus, maar de veel hogere handelsrente voor B2B) .

Kost 1 A4tje, enveloppe postzegel en 15 minuten van je kostbare tijd, maar zorgt meestal wel voor tijdige betaling.

 

P.s. Het gaat niet om een schokkend bedrag

Doet m.i. niet ter zake: het gaat om het principe. Jouw leveranciers wensen immers ook tijdige betaling, schokkend bedrag of niet, toch? ;)

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Handelswijze is niet alleen typisch voor Regus. Boter bij de vis = borg terug bij inleveren van sleutels en schoon opleveren, maar dat is tegenwoordig eerder uitzondering dan praktijk bij veel dienstverleners.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

In sommige gevallen is Regus wellicht een goede optie, maar mijn indruk is dat het een stel gladiolen betreft. Er mist transparantie en duidelijkheid in prijzen van hun diensten. Ook zijn sommige diensten zijn gewoon te duur. Internet bijvoorbeeld. Ze doen moeilijk over een eigen aansluiting, en via hun moet je tientallen euro's betalen voor een niet erg snelle verbinding. Bij ging er een rood lichtje branden na een kennismakingsgesprek, en heb dan ook geen zaken met ze gedaan.

Link naar reactie

Verbaasd me niets dat Regus de borg nog niet teruggestort heeft. Heb redelijk wat ervaring met Regus, en sluit me dan ook volledig aan bij de indruk die Pawelotti van hen kreeg. Ik ga hier geen details neerzetten, maar dat ze iets wel regelen is veel uitzonderlijker dan dat ze iets niet regelen.

 

Idd, meteen een brief met vordering van handelsrente sturen (anders acht ik de kans klein dat het uberhaupt nog ooit gaat gebeuren).

Web- en (mobiele) software ontwikkelaar

Nu ook verkrijgbaar als DGA!

Link naar reactie

Ik heb een kantoor bij Regus en probeer al maanden te betalen :-)

 

Mijn account gaat elke keer iets mis mee en ik heb sinds september al niet meer betaald. Ik wil wel maar het gaat niet.

Ze geven elke keer aan dat er een grote achterstand is maar dat het allemaal goed komt, "een creditnota en een nieuwe factuur komen eraan" "maar ik heb automatische incasso " oh... eh hebben wij uw rekeningnummer dan.... Euh ja want jullie hebben al eerder de huur afgeschreven... oh... "eh het komt goed!

 

Ach.. We zien het wel. Service van Regus ben ik heel erg tevreden mee en het zal allemaal wel goed komen.

Gewoon afwachten en elke week even bellen hoe het ervoor staat.

 

Succes ermee!

 

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Link naar reactie

Het is al enige tijd geleden dat dit topic startte, maar naar aanleiding van mijn eigen (bijzonder slechte) ervaringen met Regus ben ik eens op internet wat fora gaan doorzoeken, waarbij ik ook deze post tegen kwam. Ik heb erg slechte ervaringen met Regus; niet houden aan mondeling gemaakte afspraken, niet inplannen of dubbel plannen van ruimten, tegen de afspraak in door laten lopen van termijnen, facturen sturen met daarop diensten die niet gebruikt waren, aanmaningen sturen terwijl de fout lag bij de eigen administratie, simpelweg niét reageren op schriftelijke verzoeken of klachten etc. Een bekend collega ondernemer heeft in dezelfde periode een contract bij Regus gehad en heeft eveneens dezelfde ervaringen en is er helemaal klaar mee. Ze zijn enkel vriendelijk wanneer ze je binnen willen halen, daarna kun je fluiten naar je geld of eventuele andere verzoeken. Een grote commerciële geldwolf. Ik wacht nog op de borg. Voor mij geen Regus meer!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.