Ben nieuw hier dus ik hoop dat dit de juiste topic is voor m'n vraag :)
Als iemand mij via paypal betaald dan houdt paypal een bedrag in voor hun kosten.
Dus stel iemand stuurt 100 euro dan hou ik bijvoorbeeld 98 euro over.
Moet ik dan in m'n boekhouding 98 euro opvoeren voor een rekening van 100 euro en apart de kosten van paypal erbij zetten ? Of hoe kan ik dat het beste doen ?
De kosten van paypal, die hou ik bij, kan ik deze dan aftrekken van de winst of hoe moet ik deze het beste boeken ?
Bij een bank overschrijving is het simpel, maar ben een beetje in de war met paypal.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ticky
ticky
Hallo allemaal,
Ben nieuw hier dus ik hoop dat dit de juiste topic is voor m'n vraag :)
Als iemand mij via paypal betaald dan houdt paypal een bedrag in voor hun kosten.
Dus stel iemand stuurt 100 euro dan hou ik bijvoorbeeld 98 euro over.
Moet ik dan in m'n boekhouding 98 euro opvoeren voor een rekening van 100 euro en apart de kosten van paypal erbij zetten ? Of hoe kan ik dat het beste doen ?
De kosten van paypal, die hou ik bij, kan ik deze dan aftrekken van de winst of hoe moet ik deze het beste boeken ?
Bij een bank overschrijving is het simpel, maar ben een beetje in de war met paypal.
Alvast bedankt voor alle tips !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18168-betalinging-ontvangen-via-paypal-kosten-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag