Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Yantje
Beste mensen die verheven zijn tot een hoger niveau(waar ik nu ook bij hoor ;D),
Ik ben een jonge student die geen rottig bijbaantje meer kan zien het maar niet uit zijn hoofd kan krijgen om door middel van iets te ondernemen een lekker zakcentje bij te verdienen.
Nu ben ik een leek in het ondernemen, en hoop via deze site een kleine basis van kennis te leggen, van de wonderlijke wereld dat business heet.
Aangezien ik niet veel geld tot mijn beschikking heb lijkt mij handelen de simpelste manier om een fundament te leggen in mijn ondernemingservaring. Ik ben ver genoeg om te begrijpen dat ik een product moet vinden waar markt voor is, deze tegen een aantrekkelijke prijs moet verkopen, en dat ik de juiste markt moet zoeken, maar verder heb ik geen idee wat hierbij komt kijken. Zouden jullie mij opweg kunnen helpen. Misschien ook wat aanbevolen nuttige literatuur of links over handelen of ondernemen in zijn algemeen.
Ik ben wel van plan een grote partij van een product in te kopen, alleen als het van een bepaald merk is, zouden er dan belemmeringen kunnen zijn voor de verkoop hiervan. Bijvoorbeeld, dat het in bepaalde landen niet verkocht mag worden, of niet tegen een prijs die afwijkt tegen een gegeven richtprijs(of iets dergelijks).
Liever geen afkrakende comments, maar liever reacties waarmee je mij kan helpen.
alvast bedankt,
bussniksnut