Ga naar inhoud

Screenshot van website veranderen in je profiel?

Geplaatst:

Dennis

Hallo,

Hoe kan ik het screenshot van mijn website wat in mijn profiel staat, veranderen?

Aangezien ik een compleet nieuwe website heb sinds het begin van deze maand wil ik deze ook natuurlijk in mijn profiel hebben en niet mijn oude website.

Kan ik dit zelf doen? of moet één van de admins dit doen?

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Featured Replies

Geplaatst:

Henri Kroeze

Volgens mij gaat dat vanzelf. Ik zie bij mijn eigen profiel regelmatig een ander plaatje.

... doet leuke dingen op internet ...

Geplaatst:

retail

Bij mij staat ook de oude site er nog op.

Ik zat al te denken dat het opnieuw invoeren van de url moet lukken.

Edit: net even uitgetest en het is nu wel goed.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

systeemplafond

ik had hetzelfde probleem ( dit komt ook voor bij about) site

volgengs mij ligt dit aan de spiders ..

Patrick remkes

systeemplafond webshop www.systeemplafond.nu

Geplaatst:

Merkava

Zou misschien ook kunnen komen door je browser, die haalt mogelijk de afbeelding op uit je cash.

Geplaatst:

Frank van Rest

Zou misschien ook kunnen komen door je browser, die haalt mogelijk de afbeelding op uit je cash.

En als je geen cash meer hebt ;D

Je bedoelt waarschijnlijk cache. Waarschijnlijk is dat niet het probleem, je moet even opnieuw je url erin zetten en opslaan.

Geplaatst:

XYZdotCLUB

Het kan een paar dagen duren voor Websnapr, de service die gebruikt wordt om de 'thumbnails' (de kleine screenshotjes van de websites in ieders profiel) te maken. Zodra Websnapr het plaatje heeft gemaakt wordt je profiel automatisch geüpdate, wat dus inmiddels gebeurd is :)

Het is niet nieuw, maar af en toe update Websnapr de afbeeldingen (sites kunnen immers veranderen) en dan staat er (tijdelijk) een afbeelding van Websnapr. Het is een leuke, gratis service die we hiervoor aanspreken, maar niet echt realtime dus soms duurt het een dag of twee, drie voor de afbeeldingen geüpdate zijn. Wanneer dat gebeurt is staat er weer netjes een screenshot van de ingevoerde site.

Ik geloof dat het bij mij ongeveer een 14 dagen duurde voordat er een nieuw screenshot in zat.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.