Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
1889
Beste HL-ers,
Mijn bedrijf is inmiddels een jaar op de rails. Tijd voor een realitycheck. Is het, gelet op de resultaten tot nu toe, reëel om door te gaan? Als ik doorga, is het dan reëel om uit te breiden? Kan ik met een gerust hart wat extra vreemd vermogen aantrekken?
Om die vragen te kunnen beantwoorden ben ik erg benieuwd of andere ondernemers bij het zien van mijn cijfers denken: "dit komt wel goed". Ik zit hier toch onder een pseudoniem, dus bij deze maak ik mijn cijfers wereldkundig. Mijn vraag is: is dit volgens jou (globaal, in een oogopslag, zonder aanvullende informatie) een gezond bedrijf?
Alvast bedankt.
-knip-
(21-6: cijfers verwijderd, omdat het om niet-openbare gegevens gaat en de thread toch dood is)