• 0

Lancering nieuwe website

Beste allemaal,

 

graag jullie kritiek/lof over mijn nieuwe website www.paperflowsolutions.nl.

 

Er komt uiteraard nog veel meer informatie en producten op maar vanaf 1 april zal alles klaar moeten zijn. Graag jullie eerste indruk.

 

Groeten,

 

Paul the office man...

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb het bericht even verplaatst naar "wat vinden jullie van mijn .."

En ter herinnering even wat regeltjes geciteerd.

 

 

Wel zijn er enkele regels waar iedereen zich aan dient te houden:

 

De regels voor iedereen die meningen en kritieken wil hebben:

 

[*]Geef je bericht vorm, laat zien wat de doelstellingen waren, wat je verwachtingen zijn, hoe het ontwikkeltraject er uit zag en waar je precies een kritische blik op wenst. Hoe beter jouw uitleg, hoe beter de feedback zal zijn!

[*]Het concept moet van jezelf zijn, of in jouw opdracht ontwikkeld zijn. Voor discussies over concepten van anderen of werk wat je in opdracht hebt uitgevoerd is dit forumonderdeel niet bedoeld;

[*]Sta open voor feedback, ook als die toevallig niet in je straatje past. Iedereen doet zijn best je van input te voorzien, waardeer en respecteer dat;

[*]Wees je ervan bewust dat het bericht ook nadat de discussie afgelopen is, online blijft staan ter lering van anderen. Wil je dat niet, plaats dan geen bericht.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Paul,

 

Ik heb zojuist gekeken op je site.

 

Hij is rustig en overzichtelijk, dit is een groot voordeel.

 

Er staan her en der nog taalfouten in, die moet je er nog uithalen.

 

Ik zou proberen de toegevoegde waarde voor de klant meer naar voren te laten komen. Hoeveel kan hij concreet besparen? Maak een tool waarmee hij dat kan berekenen (Ik verzin maar iets)

 

Maak beter duidelijk waar JULLIE uniek in zijn, iedereen zegt dat hij alleen de beste kwaliteit verkoopt. dat zegt niet zoveel.

 

Hoe snel vindt levering plaats?

Kan ik ook laten leveren in het buitenland?

Hebben jullie ook leveringsvoorwaarden? Zet die op de site.

Hetzelfde voor Kvk nummer en BTW nummer (dit komt betrouwbaar over)

Hoe kan ik een onderhoudscontract afsluiten? Wat kost dit? Wat zijn de voorwaarden?

 

Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn opmerkingen.

 

In ieder geval veel succes met jullie zaken!

 

 

 

Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl

Maatwerk in brieven en cv 's

Link naar reactie
  • 0

Hoi Paul,

 

Ik vind het design helaas niet (zo) mooi. Duidelijk 'template' werk van een standaard webwinkel oplossing. Het mist volgens mij echt het karakter van jouw en je bedrijf. Met name voor online verkopen is het zo belangrijk de eerste 10 seconden je bezoekers te verleiden verder te kijken. Dit is bij mij helaas niet gelukt. Ik ben er van overtuigd dat als je in het begin meer investeert in je design, je later meer rendement zal behalen met deze site.

 

Kijk daarnaast ook nog naar de optimalisatie m.b.t. zoekmachine's: de site lijkt geen omschrijving te hebben, trefwoorden zijn niet aangegeven en afbeeldingen hebben geen zgn. 'ALT' tags

 

Veel succes!

 

 

Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro

Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio

Twitter: http://twitter.com/younify

Link naar reactie
  • 0

In het script staat meer inline style als tekst, en al die tables... oejoejoei, powered by:... zou ik als je er rechten voor hebt zeker uithalen (De footer)

 

Ik vind de simpele maar degelijke look persoonlijk wel mooi, gewoon simpel en strak.. zakelijke kleuren.

 

maarre die template..... als je er serieus voor gaat, en genoeg budget hebt.. laat iemand hem dan even her-scripten.

 

Succes met de website!

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Kleuren vind ik prettig. Misschien een idee om het menu een ander lettertype te geven, waardoor zich makkelijker afscheidt van de rest van de site.

 

Wat ik zelf heel erg storend vind, is dat er eigenlijk 1 klik teveel in zit voordat je bij een product uitkomt. Wanneer ik op bindmachines klik in het menu, wil ik deze graag zo snel mogelijk kunnen zien.

Nu kom je terecht bij de inleiding, waarna je dan op een link moet klikken. Dit moet denk prettiger kunnen. Bijv. ook wanneer je kijkt hechten/vouwen. Daarna krijg je Kasfold en Superfax. Kunnen deze niet meteen beter bij elkaar staan?

 

Wanneer je bovenstaande tips gaat verwerken met het formuleren van wat jou bedrijf doet en kan, is het een idee om te kijken naar het volgende woordgebruik:

Wij denken niet in het verkopen van producten maar in het leveren van een oplossing..

Met deze manier van formuleren gebeurdt er juist iets, wat je zelf wil voorkomen. Wanneer je deze zin plat leest wil je niet met 'verkopen' en commerciële insteek geassociëerd worden, maar juist met oplossingen die je kan bieden.

 

Door het gebruiken van "niet in het verkopen" krijg je juist dat mensen wel jou bedrijf met dat verkopen associëren. Als ik jou nu vraag om niet aan schaatsen te denken, waar denk je uiteindelijk nu dan aan....?

 

Succes verder!

SKY training presents: 'Your presentation S*CKS' - Because you can be different..

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hoi Paul,

 

Eerste indruk is zeer goed, het ziet er legitiem en vertrouwd uit. Vergeet de algemene voorwaarden niet op je site te vermelden evenals je KvK en BTW nummer. Succes met je website!

Link naar reactie
  • 0

Wat mij betreft, lay out mooi, zakelijk, rustig, leidt niet af van waar ik voor kom.

 

De opmerking van Chris over het aantal kliks voordat ik bij de producten kom, onderschrijf ik. Ik vind het zelfs super irritant. Eigenlijk wil ik meteen op de homepage al producten zien en als ik dan een menu item aanklik dan wil ik ze zeker zien.

 

Succes, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen!

Link naar reactie
  • 0

Wat mij betreft, lay out mooi, zakelijk, rustig, leidt niet af van waar ik voor kom.

 

De opmerking van Chris over het aantal kliks voordat ik bij de producten kom, onderschrijf ik. Ik vind het zelfs super irritant. Eigenlijk wil ik meteen op de homepage al producten zien en als ik dan een menu item aanklik dan wil ik ze zeker zien.

 

Succes, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen!

 

Ik moet hier in meegaan. Als ik bijvoorbeeld klik op brievenopener, dan krijg ik weer 2 keuze's, terwijl ik (en denk 99% van je bezoekers) geen idee heeft welke hij nu juist moet klikken. Als je ze nu alle 4 gelijk onder briefopeners zet, heb je al minder klikken! Zelfde als met snijmachines ed..

 

Daarnaast zou ik idd wat aan je layout doen. Het is een standaard layout van mijnwebwinkel, en het oogt niet echt professioneel. En vergeet de SEO niet!

 

Succes voor de rest met jouw website, en hopelijk kan je wat met de tips.

http://www.hrr.nu - HRR Design
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 240 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.