Jump to content

ekoolstra

Senior
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Herengracht 282, Amsterdam, 1016BX, Netherlands
  • First name
    Emile
  • Last name
    Koolstra
  • Company or organization name
    Younify B.V.
  • Website address
  • How did you find us:
    zoekmachine
  • Blog

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  • Location
    Amsterdam
  • Phone number
    020-8005005
  • Branch
    Innovatie & concepten
  • Website address
  1. Een webshop geeft u het gemak om zonder fysieke winkel uw producten te verkopen. Dat lijkt makkelijk. Maar het is nog een hele kluif om de webshop optimaal te laten renderen. Voor alle gebruikers van een Magento webshop organiseren wij daarom op vrijdag 9 april een workshopdag. We laten diverse experts vertellen over het geheim van een goede marketingstrategie en inrichting van uw shop. Wij vertalen hun bijdragen naar concrete toepassingen voor de Magento software, zodat u direct en gericht met de aanbevelingen aan de slag kunt. Kijk op http://www.webshop-conversie.nl voor het programma & sprekers. Website Naar website van evenement Organisator Younify Prijs 390 persbericht Magento themadag.doc
  2. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  3. Hi, Mooie site! Daar zal het niet zo aan liggen denk ik. Ik heb even een quickscan gedaan, en er zijn 3 dingen die mij opvallen: 1) Reviews & FAQ's pagina zijn leeg. Deze moeten gevuld worden (of haal ze anders weg). Dit wekt geen vertrouwen. 2) Ik vind de 'Koop' button op de productpagina niet sterk. Het is wel een mooi design, maar het lijkt meer op een logo dan op een button die ik wil klikken. Ik denk dat je deze een beetje zou moeten restylen naar een echte button; 3) In het aankoopproces is de 'Call to action' soms niet duidelijk. De belangrijkste button moet steeds duidelijk herkenbaar zijn. Wellicht een nuttig artikel hierover: http://www.grokdotcom.com/2007/02/15/large-red-buttons-oh-my/ Tot zover, veel succes!
  4. Hi, (a) Provincie veld oplossing zie onze blog: http://webshop-conversie.nl/2009/08/17/provincie-veld-verplicht-na-magento-upgrade/ (b) Dat is de tekst als de klant op de checkout pagina de verzendwijzen kan kiezen daar staat volgens mij nog zoiets als 'Flatrate' etc. Dit kan je wijzigen onder : Systeem -> Configuratie -> Verzendwijzen © Alle teksten van de homepage slider lijken onscherp. Bijvoorbeeld 'Cable drop, de oplossing voor al je kabels'. (d) De favicon zie ik inderdaad niet (Mozilla). Groetjes!
  5. Hi, Over het algemeen aardige shop. Ik had er echter niet voor gekozen om een template te gebruiken, maar een eigen ontwerp laten maken. Ik begrijp echter dat dat ook een budget keuze is, cq kan zijn. Er zitten nog wel een paar 'magento' fouten in je shop die makkelijk op te lossen zijn maar die, onopgelost, je verkopen wel kunnen remmen: [*]Ik zou bij de contactgegevens nog adresgegevens toevoegen. De basis pagina van Magento vind ik te simpel. Adres & telefoonnummers zullen meer vertrouwen uitstralen; [*]Je hebt nog de standaard betaalbuttons in het engels op de winkelwagen pagina. Ik zou die vervangen door nederlandstalige buttons. Het liefst ook in de eigen stijl en niet de 'standaard-magento-oranje-buttons'; [*]Je hebt nog een Magento bug op de checkout pagina waardoor het lijkt dat het provincie veld verplicht is terwijl dat niet zo is (de plaatsnaam is namelijk verplicht); [*]Je verzendwijze tekst is ook nog in het engels; [*]Teksten van de banner zijn niet scherp; [*]Ik zou om e.e.a. af te ronden ook een favicon in je design opnemen. Tot zover & veel succes!
  6. Vanuit een zonnig portugal, mijn succesje voor vandaag: Magazine WinMag Pro heeft ons geselecteerd voor een 'MKB Best Choice Award' op het gebied van online computing (wij ontwikkelen Magento webshops en geven advies op het gebied van online sales). http://www.winmag.nl/artikel/2327463/younify
  7. Hi, Ik vind de shop er over het algemeen verzorgd uitzien en hij zit voor het grootste deel netjes in elkaar. Dingen die goed zijn heb ik maar buiten beschouwing gelaten. Dus bij dezen mijn lijstje met op- en aanmerkingen: -Het eerste wat ik mij afvraag: verkopen jullie nu exclusieve dure sieraden, of zitten jullie in het goedkopere segment? Als ik naar het design kijk en de producten heb ik soms het gevoel dat de match tussen design en producten ontbreekt; -Als ik op de top banner klik, zou ik verwachten dat ik terug zou gaan naar home; -ik vind het contrast bij de mouse-over van het hoofdmenu te groot. Zou iets subtieler mogen zou ik zeggen; -De url's van je webshop zijn niet zoekmachinevriendelijk opgebouwd: http://www.kleurjuwelen.nl/index.php?item=kindersieraden&action=page&group_id=20&lang=NL zou mooier zijn: http://www.kleurjuwelen.nl/kindersieraden/armband-met-i-love-Mickey -de bestandsnamen zijn niet zoekmachinevriendelijk: de I love mickey afbeelding heet: s_1554.jpg, dat zou beter ilovemickey.jpg kunnen zijn. Data van Nielsen Online toont dat inmiddels rond de 6% van de zoekresultaten via 'image' search gaat. Een goede reden om ook je afbeeldingen optimaal voor google in te richten; -Je komt soms nog engelse termen tegen (bijv. op de contactpagina); -Ik zou kijken of je het mobiele nummer daar kan vervangen door een vast nummer. Dat wekt iets meer vertrouwen. Als je moeilijk bereikbaar bent op je vaste nummer: schakel het dan gewoon door; -Ik vind het 'footer' menu een beetje onlogisch ('Veel gestelde vragen' en 'Privacy' boven elkaar geplaatst); -De betaallogo's zijn te groot. Het is wel belangrijk, maar zo belangrijk ook weer niet :-) -De invulvelden op de contactpagina dienen iets beter uitgelijnd te worden; -Op de veelgestelde pagina, verschijnt opeens een nieuw lettertype. Ik zou het overal gelijk houden, dat houdt e.e.a. lekker rustig; -Als je gaat afreken, staat de BTW er een beetje verloren bij (links uitgelijnd, terwijl de andere bedragen rechts zijn uitgelijnd); -Misschien leuk om meerdere producten en/of videos van producten te tonen? Of de mogelijkheid te bieden om in te zoomen op de details van de juwelen? -Je hebt nog geen inkomende links (behalve higherlevel :-) , gaan jullie daar nog mee aan de slag? Dat is belangrijk om verkeer te genereren; -De 'Call to Action' mis ik soms. Het moet altijd duidelijk zijn voor de klant wat devolgende stap is. Op bijvoorbeeld de winkelwagen pagina is de buttonstyle van 'Terug' hetzelfde als die van 'Bestellen' -Als je een product aanklikt, dan zie je gerelateerde producten staan (volgens mij). Het is alleen niet aangeven wat die producten zijn: zijn het gerelateerde producten, zijn het extra foto's van het product, krijg je deze producten er gratis bij? Dat moet duidelijker worden aangegeven; Tot zover! Ik hoop dat je er iets aan hebt.
  8. Wellicht handig voor alle vragen over voorbeeld ondernemingsplannen. Met google kan je zoekopdrachten opgeven en aangeven wat voor type bestand je zoekt (dit zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van het plan...) Als voorbeeld in google.nl ondernemingsplan winkel filetype:doc geeft een lijst van Word documenten met de trefwoorden 'ondernemingsplan' en 'winkel' ondernemingsplan winkel filetype:pdf geeft een lijst van PDF documenten met de trefwoorden 'ondernemingsplan' en 'winkel' Je kan volgens mij voor het trefwoord ook nog een ~ plaatsen zodat hij ook gerelateerd trefwoorden meeneemt. Daarnaast kan je 'winkel' ook vervangen door intext:winkel, hij neemt dan alleen documenten mee die de tekst winkel in het document bevatten.
  9. Wij zijn enige tijd geleden begonnen met de ontwikkeling van de koppeling tussen Twinfield en Magento.
  10. Ik kwam laatst dit artikel tegen m.b.t. het behouden van Google ranking bij de migratie van je shop van een platform naar een ander: http://www.isitebuild.com/301-redirect.htm
  11. Hi, Ik ben niet bekend met alle software die in dit draadje is besproken maar heb wel veel ervaring met osCommerce en Magento. Als je tussen deze twee twijfelt dan is mijn mening dat Magento Commerce de beste oplossing is: algemene functionaliteit, multistore, one-page checkout, SEO zijn allemaal veel beter geregeld. Het importeren binnen Magento van producten gaat redelijk eenvoudig: handmatig een voorbeeld product invoeren, zorgen dat het 100% naar wens is. Dit product dan exporteren naar Excel (csv formaat). Je kan vervolgens de Excel 'vullen' met je productinformatie en alles weer terug inlezen.
  12. Hi even ter info: Ik heb voor een magento klant van mij een Magento koppeling ontwikkeld die gebruikt maakt van de Snelstart import functionaliteit van boekingen en klanten. We zijn nu aan het testen, verwacht dat deze in de loop van de week af is. Mocht je zover zijn dat je Magento installatie draait dan kan ik je die wel toesturen. gr, Emile
  13. Hoi Steffie, Ik vind het over het algemeen een mooie site. Een paar opmerkingen: -Als je (in Mozilla Firefox) de linker zoekitems 'aan/uit' klikt gaat het niet goed met de linker menubalk: er verschijnen dan lege ruimtes in beeld; -Zoals al eerder aangegeven is het onduidelijk hoe je een item in de winkelwagen krijgt. De gekozen oplossing is op zich zelf wel mooi, maar niet wat bezoekers verwachten; -Ik vind de blauwe kleur van de login en winkelwagen enigzins uit de toon vallen. Wellicht was het mooier geweest hier de bruine/roze kleur verder door te voeren; -Ik zou graag direct kunnen zie hoe ik kan betalen. Dit verschijnt ook pas erg laat in het orderproces; -De site heeft verder geen optimalisatie voor Google: zo ontbreekt er een site omschrijving en de site trefwoorden. Ook hebben de afbeeldingen geen zgn. Alt. tag; -In het vakje van de 'Log In' kreeg ik op een gegeven moment een foutmelding: <%=Membership.GetUser().UserName%> Tot zover. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Veel succes met je shop.
  14. Hoi caroline, Je hebt gekozen voor een mijnwebwinkel webwinkel. Dit betekent dat jouw shop eruit ziet als honderden anderen. Vind je niet dat jouw produkten uniek zijn en jouw bedrijf uniek is? Heeft deze geen recht op een eigen identiteit? Ik ben van mening dat als je gekozen had voor een eigen design, je rendement (=omzet & winst) uiteindelijk hoger zal uitvallen: (1) Unieke designs houden de aandacht vast van mensen die gaan beoordelen of ze over je produkten/webwinkel gaan schrijven: journalisten, bloggers, editors e.d. Deze personen kunnen een enorme positieve impuls geven aan het aantal bezoekers. Een goed artikel in een groot magazine is erg waardevol en kan veel potentiele klanten opleveren. (2) Unieke designs zorgen ervoor dat potentiele klanten verder kijken dan je homepage. In sommige gevallen heb ik gezien dat de bounce rate met 30% daalde nadat een uniek design werd geimplementeerd. Uiteindelijk zal hierdoor je conversie hoger zijn. (3) Unieke designs zullen ervoor zorgen dat je serieuzer en betrouwbaarder overkomt. Hierdoor zal je conversie ook hoger zijn. Daarnaast lees ik uit de opmerkingen van de verzendkosten dat je nu al vast loopt op bepaalde (basis) functionaliteit voor het succesvol managen van een webshop. Wat is je hoofdreden geweest om voor mijnwebwinkel te kiezen?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept