• 0

Uitvinden wie een website heeft ontwikkeld

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat is inderdaad een optie, maar als je een website ziet van een potentiele concurrent dan zal hij dat niet zomaar weggeven.

 

Is er niet een manier om er via de broncode achter te komen?

 

Cas

 

als de ontwikkelaar in de broncode zijn gegevens heeft gezet wel, maar dat zal niet vaak het geval zijn, maar is natuurlijk binnen 5 seconden gecontroleerd.

Link naar reactie
  • -1

Twee mogelijke andere manieren dan checken in de source of navragen bij de website-eigenaar:

 

- Via SIDN: misschien heeft de ontwerper ook geholpen bij het registreren van de domeinnaam;

 

- Zoeken via Google op: klantnaam portfolio (of soortgelijke begrippen, om te bekijken of de website die je zoekt wellicht opgenomen is in het online portfolio van de designer).

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de reacties.

 

De google optie had ik inderdaad al geprobeerd met verschillende manieren.

 

De Sidn optie wist ik nog niet. Dus bedankt. Helaas was het voor de desbetreffende website alleen het hosting bedrijf, maar dat biedt geen website ontwikkeling diensten aan.

 

Groeten,

Cas

Link naar reactie
  • 0

Waarom allemaal zo moeilijk doen? gewoon de eigenaar bellen of laten bellen, Zever er een slap verhaal aan vast dat je een bdrijf wilt beginnen en toevalligerwijs op die site terecht kwam en volledig onder de indruk was.

nou trots gestreeld en daar ga je

 

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Gewoon even een gedachtespinsel:

 

Waarom bestaat er geen "centrale" website waar alles webdesigners hun ontwikkelde websites (portifolio) kunnen plaatsen? Een site met een zoekfunctie waarmee je van een groot deel v.d. websites kan zien wie deze ontwikkeld heeft. Bestaat dit nog niet?

Link naar reactie
  • 0
Waarom bestaat er geen "centrale" website waar alles webdesigners hun ontwikkelde websites (portifolio) kunnen plaatsen? Een site met een zoekfunctie waarmee je van een groot deel v.d. websites kan zien wie deze ontwikkeld heeft. Bestaat dit nog niet?

 

Die was er, althans voor de site van de grotere webbouwers: eBase van Higherlevel.nl-lid Anders Floor. Die is er toen mee gestopt omdat het véél te veel werk was (en ongetwijfeld had hij leukere dingen te doen). Antwoord op je vraag dus: het is veel werk, en de toegevoegde waarde is niet zo groot omdat je al snel heel veel rommel er op krijgt.

Link naar reactie
  • 0

Als iemand erachter kan komen ben ik het wel, speurhond eerste klas :)

 

Maarre ben ik nu leesblind of staat het website adres er nog steeds niet?! Haha

 

Pm mij en je hoort snel of het een template is, hoe en wat. Ik ken de meesten wel dus komt goed.

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0
Waarom bestaat er geen "centrale" website waar alles webdesigners hun ontwikkelde websites (portifolio) kunnen plaatsen? Een site met een zoekfunctie waarmee je van een groot deel v.d. websites kan zien wie deze ontwikkeld heeft. Bestaat dit nog niet?

 

Ik liep onlangs tegen whobuilt.it aan. Volgens mij bedoel je iets dergelijks?

Link naar reactie
  • 0

ennuh: wie is degene die de site heeft ontwikkeld?

De grafisch ontwerper, interactie designer, programmeur, de opdrachtnemer, de onderaannemers?

Allemaal verschillende rollen die meehelpen aan een site. Zeker bij een beetje grotere site zijn deze taken wel verdeeld.

 

Andere redenen om niet te vermelden welke sites je allemaal gemaakt hebt is iets als concurrentie. Het is niet altijd even handig als je gehele portfolio (i.p.v. alleen de marketing technisch interessante) zomaar terug te vinden is.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 157 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.