Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marijon
marijon
Hallo allemaal, ik ben hier al een tijdje aan het lezen, en had nog geen voorstel topic ontdekt, maar wel veel info..
Zal me even voorstellen, ik ben Marian,53 jaar met 2 dochters van 20 en 17.
En ja, ik wil ook voor mij zelf beginnen, een wasserette.
Startpositie helemaal niet ideaal, WWB en zelf geen geld.
Ik hoop in ieder geval met een hele goede voorbereiding en een goed plan een kans te maken.
Met de voorbereiding ben ik dus ook druk bezig.
Alleen is er weinig info over wasserette's, zelfs het C.B.S. is gestopt met publicatie van cijfers.
Nu heb ik een enquette gemaakt om te kijken of er behoefte is in mijn woonplaats.
Dus mijn vraag hier is willen jullie er eens naar kijken en/of commentaar opgeven.
En verder, wat zal ik doen , huis aan huis langs gaan en gelijk alle vragen behandelen, of afgeven en later ophalen?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groet Marian
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20153-enquete-wasserette/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag