Leuk om hier zoveel enthousiaste verhalen te lezen van de verschillende ondernemers! Na een tijdje meelezen heb ik besloten om ook te gaan posten.
Graag zou ik jullie mening horen over de website van ons net gestarte bedrijfje. Wij starten deze week met onze eerste trainingen en gaan op zeer korte termijn actief op zoek naar opdrachten. Waar ik benieuwd naar ben:
[*]Wat vind je van het design
[*]Wat vind je van de structuur
[*]Wat vind je van de teksten (leest het makkelijk en uitnodigend?)
[*]overige complimenten, opmerkingen of verbeterpunten
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
Het doel wat wij hebben is om (potentiële) klanten te informeren over onze activiteiten en op deze manier in contact met ze te komen, en nog mooier zou zijn om opdrachten binnen te halen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gerhart
Gerhart
Leuk om hier zoveel enthousiaste verhalen te lezen van de verschillende ondernemers! Na een tijdje meelezen heb ik besloten om ook te gaan posten.
Graag zou ik jullie mening horen over de website van ons net gestarte bedrijfje. Wij starten deze week met onze eerste trainingen en gaan op zeer korte termijn actief op zoek naar opdrachten. Waar ik benieuwd naar ben:
[*]Wat vind je van het design
[*]Wat vind je van de structuur
[*]Wat vind je van de teksten (leest het makkelijk en uitnodigend?)
[*]overige complimenten, opmerkingen of verbeterpunten
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties
Het doel wat wij hebben is om (potentiële) klanten te informeren over onze activiteiten en op deze manier in contact met ze te komen, en nog mooier zou zijn om opdrachten binnen te halen.
www.raadenadvies.nl
Neem gerust de eerste stap. Je hoeft niet de hele trap te zien, neem gewoon de eerste trede
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20159-wat-vinden-jullie-van-onze-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag