BeachMeeting...wie gaan er allemaal?

Aanbevolen berichten

Ondanks mijn twijfel ben ik toch blij dat ik ben gegaan.

 

Helaas heb ik niet iedereen gesproken, maar toch nog het een en ander opgestoken

ook mede dankzij de infotainer (what's in a name ;))

 

Ik ben benieuwd of ik ook een "stok kaarten" tevoorschijn kan toveren na mijn studie

of in ieder geval wat meer richting de realistische kant te neigen.

Link naar reactie

Helaas heb ik (vrijwel op het laatste moment) af moeten zeggen, omdat mijn partner andere verplichtingen aan was gegaan... :(

 

Ik ben er volgende keer bij! (en ik zal er voor zorgen dat een dubbele afspraak dan niet kan :) )

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Fijn om te horen dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad.

Ik kon even niet eerder reageren, omdat ik de afgelopen dagen (min maandag want toen was ik ziek van de beachrosé :-[) erg druk bezig was om de Rolling Stones te verwennen in de Arena. Leuk om die bejaarde rockers van dichtbij te zien. Enneh ... wie kan er nu zeggen dat ze de bananen van Mick Jagger heeft vastgehouden ;D

 

Ik vond het in ieder geval onwijs leuk en gezellig om jullie te zien en denk dat dit event zeker voor herhaling vatbaar is volgend jaar.

 

PM harcore balen van je portemonaie. Maareh hoe heb je die verloren dan?

 

BenM: join my club met sponsoren van de staatskas!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Hoi allemaal! Daar ben ik weer. Zo te lezen is het feest toch nog geslaagd. Ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn.

 

Mijn reden om af te zeggen was erg vruchtbaar. Ik heb de afgelopen week in Las Vegas, Nevada en Provo, Utah doorgebracht. Behalve een airco-koutje heb ik nog veel meer uit de states meegebracht. De komende dagen ga ik daarover nog wel wat verslag uitbrengen via mijn websites en nieuwsbrieven. De eerste berichten zijn al in de pers verschenen.

 

Zo te horen is er nu al animo om het feest volgend jaar weer te herhalen. Dat vind ik erg fijn om te horen. Ik zal proberen om er dan niets tussen te laten komen.

 

Ik hoop op een wat vollediger verslag van jullie allemaal.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 62 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.