Ik werk bij een groot bedrijf. ik doe daar de aansturing van het personeel administratie alles en het regelwerk.
Het is een bedrijf wat personeel uitbesteed.
Mijn baas wil mij ontslaan wegens dat het bedrijf dreigt fallie tet gaan. Het Is een B.V.
( en wil me wel later wel weer in dienst nemen in een nieuwe construktie waar die mee bezig is. ) Zegt hij.
( ik weet dat het bedrijf het kan om het voort te zetten)
Hij wil niet te veel in details treden in wat voor construktie.( en heeft het alleen nog maar met mij besproken!)
Nu zit ik er aan te denken om zelf een bedrijf op te starten op mijn naam.
Oprdachtgevers kennen mij. en ik heb op slingste geweis gevraagt wat ze er zouden van vinden als ik de aktiviteiten zou voort zetten wat ze er zouden van vinden. en een paar vonden dit wel goed. ( mijn huidige baas zou hier niet blij mee zijn! maar ja)
( en eventueel om mijn huidige baas later weer in dienst te nemen eventueel om hem dan weer aandelen te geven in het bedrijf wat ik opgericht heb.)
Mag ik dat zomaar doen er staat niet in mijn arbeidovereenkomst daar over vermeld
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
crisis2009
crisis2009
Hallo allemaal Leuk forum
Vraag
Ik werk bij een groot bedrijf. ik doe daar de aansturing van het personeel administratie alles en het regelwerk.
Het is een bedrijf wat personeel uitbesteed.
Mijn baas wil mij ontslaan wegens dat het bedrijf dreigt fallie tet gaan. Het Is een B.V.
( en wil me wel later wel weer in dienst nemen in een nieuwe construktie waar die mee bezig is. ) Zegt hij.
( ik weet dat het bedrijf het kan om het voort te zetten)
Hij wil niet te veel in details treden in wat voor construktie.( en heeft het alleen nog maar met mij besproken!)
Nu zit ik er aan te denken om zelf een bedrijf op te starten op mijn naam.
Oprdachtgevers kennen mij. en ik heb op slingste geweis gevraagt wat ze er zouden van vinden als ik de aktiviteiten zou voort zetten wat ze er zouden van vinden. en een paar vonden dit wel goed. ( mijn huidige baas zou hier niet blij mee zijn! maar ja)
( en eventueel om mijn huidige baas later weer in dienst te nemen eventueel om hem dan weer aandelen te geven in het bedrijf wat ik opgericht heb.)
Mag ik dat zomaar doen er staat niet in mijn arbeidovereenkomst daar over vermeld
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20461-bedrijf-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag