Ga naar inhoud

Welkom Frans Sijtsma als nieuwe moderator

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Higherlevel groeit en groeit. En om alles nog in goede banen te lijden is soms "a HeL.nl of a job".

We hebben dus versterking nodig.

Om die reden hebben wij (mods) personen benaderd die actief en inhoudelijk productief zich in HL.nl bewegen benaderd om onze collega te worden..

De eerste die enthousiast heeft gereageerd en kunnen verwelkomen is

Frans Sijtsma

WELKOM FRANS :-K

edit: titel aangepast ivm typo's :)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Mooi dat Higherlevel groeit en dat er iemand voor aangesteld is om het een en ander in goede banen te leiden!

Frans veel succes met je nieuwe job!

Groeten,

Ronnie

Hoi Ronnie.

Allereerst bedankt, maar ik ben niet aangesteld in de zin van een dienstverband oid hoor.

Ik ben, net zoals Jeroen, Ewout, Joost, Edward, Benm,DJluc en nog vele anderen dat zijn, gewoon één van die enthousiastelingen die denken wellicht wat extra's te kunnen bijdragen aan dit mooie forum.

Geplaatst:

ironny

Van harte en veel succes en sterkte met "ONS" ;)

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

renep

Dankjewel voor dit nobele vrijwilligerswerk en veel succes!

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

welkom Frans

Veel plezier met MODden. Ik geniet er in elk geval van!

Groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Nick N. Dop

Heel veel succes Frans!

Je verscheen al snel op de cover van Time Magazine, maar je bent ook gesignaleerd op een billboard op Times Square ;-)

5ba86e293922183ae4b3112f69d81efd.jpg

Geplaatst:

Nico Schouten

Ik had het al in een PM gedaan maar laat ik het ook nog even publiekelijk doen.

Frans, succes met je nieuwe klus. :)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.