Ik heb een domeinnaam op het oog echter deze moet ik kopen. de verkoopprijs is € 750.00 ex btw en / of huurprijs is 15.00 per maand.
ik heb de resultaten op google laten onderzoeken en hier kwam het volgende uit:
vraag pm in google: 260
aanbod in google:
Normaal: 7860
titel:223
links 4070
adwords:10
max 4070
KER:111
Ik wil graag deze domeinnaam voorlopig naar mijn website laten doorlinken alleen zit ik met de vraag... Is het het geld waard?
Is er iemand die op basis van deze gegevens kan zeggen of het de investering waard is? ik moet best veel hebben vanuit internet, maar kopen is toch weer € 750.00..wat ik toch een behoorlijke investering vind..
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste mensen,
Ik heb een domeinnaam op het oog echter deze moet ik kopen. de verkoopprijs is € 750.00 ex btw en / of huurprijs is 15.00 per maand.
ik heb de resultaten op google laten onderzoeken en hier kwam het volgende uit:
vraag pm in google: 260
aanbod in google:
Normaal: 7860
titel:223
links 4070
adwords:10
max 4070
KER:111
Ik wil graag deze domeinnaam voorlopig naar mijn website laten doorlinken alleen zit ik met de vraag... Is het het geld waard?
Is er iemand die op basis van deze gegevens kan zeggen of het de investering waard is? ik moet best veel hebben vanuit internet, maar kopen is toch weer € 750.00..wat ik toch een behoorlijke investering vind..
wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
mvgr ronny.
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21103-prijsbepaling-domeinnaam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag