Al een tijdje ben ik aan het nadenken, of ik niet meer dingen kan doen wat ik leuk vind om te doen. Ik merk namelijk aan mezelf dat ik het hartstikke leuk vind om mensen te coachen. Maar ik merk ook aan mezelf dat ik het heel erg leuk vind om gezondheidsevenementen of acties zoals de Tweurtocht op te zetten, te bedenken en een plan hiervoor op te stellen en uit te voeren. Kleine, simpele acties kan ik ook goed uitzetten en er is eigenlijk 9 van de 10 keer echt wel media-aandacht voor geweest. Die contacten weet ik daarmee dan ook makkelijk en goed te bereiken. Sinds een paar maanden (ik geloof dat Luc dat heeft gezegd eens tegen mij) nadat het topic geweest dat het minder ging met mijn bedrijf, is het ook al ter sprake geweest, om commerciële acties op te zetten, iets te gaan doen met communicatie. Toen had ik nog niet de overtuiging dat ik het zou kunnen doen. Nu heb ik zoiets van, ja, ik kan het wel, maar hoe te gaan combineren. Ik zou daarin toch het liefst in de gezondheidsbranche willen blijven werken, maar communicatie gaat alle kanten op wat dat betreft.
Nu speelt bij mij dus vooral de vraag; Moet ik niet een onderdeel starten waarop je via kanalen dus evenementen kunt maken waarop je dus media-aandacht kunt krijgen, dit op te zetten in de vorm van ludieke acties, waar ik vrij strerk in sta. En bestaat zoiets eigenlijk al? Immers kan iedereen gewoon naar een reclamebureau die het ook zo zou opzetten. Voor mij is vooral nu even de de vraag; zijn dit soort bedrijven haalbaar. Kun je dit er nog naast doen (het is best wel iets anders dan wat ik nu doe)? En voor mij; is er voor zoiets als ludieke acties en hier een plan achter te zetten, wel uberhaupt markt voor?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Romano Sandee
Hallo mensen,
Al een tijdje ben ik aan het nadenken, of ik niet meer dingen kan doen wat ik leuk vind om te doen. Ik merk namelijk aan mezelf dat ik het hartstikke leuk vind om mensen te coachen. Maar ik merk ook aan mezelf dat ik het heel erg leuk vind om gezondheidsevenementen of acties zoals de Tweurtocht op te zetten, te bedenken en een plan hiervoor op te stellen en uit te voeren. Kleine, simpele acties kan ik ook goed uitzetten en er is eigenlijk 9 van de 10 keer echt wel media-aandacht voor geweest. Die contacten weet ik daarmee dan ook makkelijk en goed te bereiken. Sinds een paar maanden (ik geloof dat Luc dat heeft gezegd eens tegen mij) nadat het topic geweest dat het minder ging met mijn bedrijf, is het ook al ter sprake geweest, om commerciële acties op te zetten, iets te gaan doen met communicatie. Toen had ik nog niet de overtuiging dat ik het zou kunnen doen. Nu heb ik zoiets van, ja, ik kan het wel, maar hoe te gaan combineren. Ik zou daarin toch het liefst in de gezondheidsbranche willen blijven werken, maar communicatie gaat alle kanten op wat dat betreft.
Nu speelt bij mij dus vooral de vraag; Moet ik niet een onderdeel starten waarop je via kanalen dus evenementen kunt maken waarop je dus media-aandacht kunt krijgen, dit op te zetten in de vorm van ludieke acties, waar ik vrij strerk in sta. En bestaat zoiets eigenlijk al? Immers kan iedereen gewoon naar een reclamebureau die het ook zo zou opzetten. Voor mij is vooral nu even de de vraag; zijn dit soort bedrijven haalbaar. Kun je dit er nog naast doen (het is best wel iets anders dan wat ik nu doe)? En voor mij; is er voor zoiets als ludieke acties en hier een plan achter te zetten, wel uberhaupt markt voor?
Alvast bedankt voor jullie adviezen.
Groet,
Romano
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21188-go-or-no-go/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag