ik zit er aan te denken een soort cap te ontwikkelen die men kan plakken op bestaande plafondplaten. Hierdoor hoeft men niet de hele plafondplaat weg te gooien. De eigenschappen van een plafondplaat komt uit de dikte van de palfondplaat. Als een plafodnplaat af is, is alleen de bovenste 1 mm vies o verkleurd. zeker met de trent van goen lijkt mij een leuk idee.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
systeemplafond
systeemplafond
ik zit er aan te denken een soort cap te ontwikkelen die men kan plakken op bestaande plafondplaten. Hierdoor hoeft men niet de hele plafondplaat weg te gooien. De eigenschappen van een plafondplaat komt uit de dikte van de palfondplaat. Als een plafodnplaat af is, is alleen de bovenste 1 mm vies o verkleurd. zeker met de trent van goen lijkt mij een leuk idee.
Hoe pak ik dit aan >>>
Patrick remkes
systeemplafond webshop www.systeemplafond.nu
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21588-plafondplaten-face-cap/Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag