Kan iemand me vertellen wat nu de wezenlijke verschillen zijn tussen een contract en algemene voorwaarden?
Ik heb in mijn contract / samenwerkingsovereenkomst een aantal zaken staan beschreven die ook in mijn algemene voorwaarden staan. In het contract staat ook dat bij ondertekening akkoord wordt gegaan met de algemene voorwaarden dus logischer wijs hoeft dit niet dubbel te staan toch?
Wellicht is mijn contract (2a4tjes) dus onnodig lang en kan ik het terugbrengen naar 1 pagina.
Dat maakt het geheel overzichtelijker en in mijn ogen professioneler.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste
Kan iemand me vertellen wat nu de wezenlijke verschillen zijn tussen een contract en algemene voorwaarden?
Ik heb in mijn contract / samenwerkingsovereenkomst een aantal zaken staan beschreven die ook in mijn algemene voorwaarden staan. In het contract staat ook dat bij ondertekening akkoord wordt gegaan met de algemene voorwaarden dus logischer wijs hoeft dit niet dubbel te staan toch?
Wellicht is mijn contract (2a4tjes) dus onnodig lang en kan ik het terugbrengen naar 1 pagina.
Dat maakt het geheel overzichtelijker en in mijn ogen professioneler.
Klopt dat?
Gr ronny
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21930-contract-vs-algemene-voorwaarden/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag