HL-leden gratis vermelding in nieuw te verschijnen boek

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hallo allemaal,

 

Karen Romme (bekend van de ondernemersquotes op de homepage van HL.nl) heeft bijna haar nieuwe ei gelegd

Naar verwachting zal haar tweede kuiken Calimeromarketing 2.0, waar kleine bedrijven groot in kunnen zjin het licht zien.

 

In het nieuwe calimeromarketingboek kun je lezen hoe je de marketingfilosofie kunt toepassen door gebruik te maken van een optimale mix tussen on- en offline media.

Een van de elementen in het boek is dat je bestaande klanten vraagt ambassadeurs te worden van je producten of diensten.

 

Hoe kun jij hierin verschijnen?

In het nieuwe boek zijn een aantal pagina's gereserveerd voor reacties van lezers van het eerste boek (of de samenvatting Calimeromarketing in een eierdop).

Natuurlijk wil Karen ook HL'ers de kans geven gratis in dat boek te komen. Zoals ze dat ook heeft gedaan met de Ondernemerskalender van 2009, waar je (mits je deze kalender hebt) vele HL’ers tegenkomt..

 

Heb jij het boek gelezen? Heeft het jou iets opgeleverd? Wil je graag in de opvolger komen en jezelf onder de aandacht brengen in dat boek?

Lees op http://www.calimeromarketing.nl/DaviWB/Pagina30.html hoe je daar kans op maakt.

 

PS: zet er aub even bij dat je reageert naar aanleiding van de uitnodiging op Higherlevel.nl

Sluitingsdatum maandag 17 augustus middernacht!!!

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Vreemd, de link die je geeft opent bij mij heel even de pagina en daarna krijg ik een foutmelding:

 

The page cannot be found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. ..

 

Mijn versie van het internet werkt prima...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Hoewel ik de initatieven van Karen zwaar respecteer en Mikky tot ridder geslagen wil zien, vraag ik mij af of een willekeurige ander het ook voor elkaar zou krijgen om hier zijn product zo te promoten. Er worden toch regelmatig berichten geschoond van teveel reclame.

 

Er zullen vast allerlei redenen zijn waarom dit wel mag en al die anderen niet, en die zullen nu vast allemaal genoemd gaan worden, maar ik wil alleen maar even melden dat er wat mij betreft een schijn niet helemaal eerlijk omheen hangt. En kom nu maar op ** bukt ** met die kneuzen...

Link naar reactie

@msteer en anderen, we hebben als mods gekeken of het zinvol is voor de HLers om deze oproep te plaatsen. Dat heeft niets met de persoon van Karen te maken, maar alles met: 'is dit iets waarvan we denken dat dit voor HLers leuk / interessant / waardevol etc' kan zijn.

 

In onze optiek ja, dus.

 

Als andere leden een vergelijkbaar aanbod zouden doen, bekijken we dat ook op die manier.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Karens eerste uitgave van Calimeromarketing is spontaan zwaar gepromoot op dit forum. De kalender is deels gebaseerd op uitspraken die van dit fourm gehaald zijn. Nu begint het bedoeld of onbedoeld op een opzetje te lijken. Karen ondermijnt zo het spontane effect van enthousiaste reacties. Vooral ook omdat al die ondernemers die zichzelf geciteerd zien natuurlijk graag een exemplaar kopen. Doet aan Lijmen, Het Been denken... (blijkt onterecht associatie - excuus)

 

Je kan echter ook stellen dat dit Mediaboard is opgezet om journalisten/auteurs in contact te brengen met ondernemers. Daar hebben beide partijen belang bij. Als het ietsje minder media/boekpromotie is, en een vleugje meer originele interesse in ondernemers, past het weer wel bij de opzet van dit forum.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Hallo Paul (en degenen die het met hem eens zijn dat dit draadje teveel promotie is),

 

Ik had eergisteren de oproep zelf geplaatst en kreeg een uur of wat later een berichtje van een moderator dat ze wilden overleggen of mijn berichtje spam was. Telefonisch heb ik toen verteld dat dat zeker niet mijn intentie was en dat ik er heel goed mee kon leven als het bericht niet werd teruggeplaatst als zij dat zo interpreteerden.

Ik heb ook verteld dat ik door de priveberichten die ik heb gekregen weet dat veel HL'ers mijn boek hebben gelezen. Dat komt mede doordat allerlei anderen in het verleden mijn boek op HL hebben gepromoot. Als je goed hebt opgelet, weet je dat ik dat zelf nooit heb gedaan. Ik vind namelijk de reclame die je als ondernemer op HL in je handtekening mag maken al heel ruimhartig.

 

De afgelopen week heb ik mensen via mijn online netwerk gevraagd iets aan te leveren voor in het nieuwe boek. Dat betekent gratis media-aandacht voor kleine ondernemers. Het leek me niet meer dan aardig ook de leden van HL daarvoor uit te nodigen. Zeker gezien het feit dat er een paar jaar geleden alhier een mediaboard is opgericht om HL'ers aan gratis media-aandacht te helpen.

 

Inmiddels zijn er ook enkele HL'ers ingegaan op mijn uitnodiging, maar als er meer leden zijn die problemen hebben met dit draadje, mag het dan aub snel weer weg.

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Inmiddels zijn er ook enkele HL'ers ingegaan op mijn uitnodiging, maar als er meer leden zijn die problemen hebben met dit draadje, mag het dan aub snel weer weg.

 

Karen

 

zeker niet, het eerste boek in een dag uitgelezen, ga dit met 2,0 ook doen.

 

Wil je op de hoogte worden gehouden over

dit boek en de verschijningsdatum? Dan

kun je Karen via Twitter gaan volgen

 

ik doe niet aan twitter dus van mij mag de verschijningsdatum ook op HL gepubliceerd worden. (zit dagelijks op HL)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.