Ik ben zojuist begonnen als ondernemer, en gelijkertijd als lid van Higherlevel.
In de komende tijden hoop ik hier veel op te steken en mensen te helpen,
Ik ben met een compagnon en investeerder een bedrijf begonnen, nl. KlusJobs BV
Wij zijn een online marktplaats voor klussen in België. (en Nederland, maar de focus ligt op België)
1. Opdrachtgevers plaatsen een bouw/klusopdracht.
2. Aangemelde vakmannen doen een bod of nemen contact op
3. De opdrachtgever kiest de beste/voordeligste vakman.
4. De klus wordt uitgevoerd
Mijn vraag aan jullie is: Wat vinden jullie van de site? Wat zouden jullie verbeteren?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Menig mens heeft al zijn oordeel gedaan, alleen ik zou graag willen dat mensen met een beetje verstand en passie van ondernemen er iets over zouden zeggen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik hoop zo de puntjes op de "i" te kunnen zetten mochten die nog ontbreken.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het gaat bij ons om het bieden, waardoor je snel een indicatie krijgt van wat het zou gaan kosten.
Daarentegen richten wij ons ook erg op de connectie en interactie tussen vakman en opdrachtgever omdat je meestal niet op basis van een stukje tekst een complete offerte kunt maken
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Opbouwende kritiek en uiteraard ook positieve reacties. Eventueel suggesties om dit snel aan de man te krijgen.
Zeer nuttige suggesties/partnerships kunnen eventueel een vergoeding krijgen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Remy_DK
Remy_DK
Omschrijving van je concept:
Beste mensen,
Ik ben zojuist begonnen als ondernemer, en gelijkertijd als lid van Higherlevel.
In de komende tijden hoop ik hier veel op te steken en mensen te helpen,
Ik ben met een compagnon en investeerder een bedrijf begonnen, nl. KlusJobs BV
Wij zijn een online marktplaats voor klussen in België. (en Nederland, maar de focus ligt op België)
1. Opdrachtgevers plaatsen een bouw/klusopdracht.
2. Aangemelde vakmannen doen een bod of nemen contact op
3. De opdrachtgever kiest de beste/voordeligste vakman.
4. De klus wordt uitgevoerd
Mijn vraag aan jullie is: Wat vinden jullie van de site? Wat zouden jullie verbeteren?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Menig mens heeft al zijn oordeel gedaan, alleen ik zou graag willen dat mensen met een beetje verstand en passie van ondernemen er iets over zouden zeggen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik hoop zo de puntjes op de "i" te kunnen zetten mochten die nog ontbreken.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Het gaat bij ons om het bieden, waardoor je snel een indicatie krijgt van wat het zou gaan kosten.
Daarentegen richten wij ons ook erg op de connectie en interactie tussen vakman en opdrachtgever omdat je meestal niet op basis van een stukje tekst een complete offerte kunt maken
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Opbouwende kritiek en uiteraard ook positieve reacties. Eventueel suggesties om dit snel aan de man te krijgen.
Zeer nuttige suggesties/partnerships kunnen eventueel een vergoeding krijgen.
Alvast bedankt,
www.iholding.eu
www.ardeka.nl
www.advertentiematch.nl
www.exqlusiv.com
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag