Joost Rietveld Geplaatst: 19 september 2009 Joost Rietveld Moderator 22,6k 2272 Geplaatst: 19 september 2009 ;) Let ook op de tijd tussen de laatste post en mijn klokje rechtsonder..... DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 19 september 2009 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 19 september 2009 Vind je dat gek op zaterdagavond? Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
Joost Rietveld Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Joost Rietveld Moderator 22,6k 2272 Geplaatst: 19 september 2009 nope, maar ik ga nu pas de stad in :P fijne avond DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 20 september 2009 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 20 september 2009 Maar jij was toch online? geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
Joost Rietveld Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Joost Rietveld Moderator 22,6k 2272 Geplaatst: 20 september 2009 inactief en dus niet met plaatje aanwezig op home DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 21 september 2009 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 21 september 2009 Het grappige is dat de webstatistieken van HL in deze tijd erg duidelijk zijn: Vanaf 1 september zie je bijna mensen letterlijk terugkomen van vakantie: ik zag het niet eerder zo duidelijk. Is er even een mooie dag in September: ook dat is feilloos terug te zien in lagere aantallen bezoekers. Inmiddels zitten we weer op de bekende + 7 K-bezoekers en dat blijft sinds Juni 2002 goed doorstijgen :-) Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
WaltervL Geplaatst: 21 september 2009 WaltervL 610 26 Geplaatst: 21 september 2009 Ik weet het staat in het verkeerde topic maar zou het een idee zijn om het aantal gasten ook in het online avatar overzicht te laten zien? Nu bijv 317 Gasten, 20 Leden en alleen van de leden is zichtbaar dat ze er zijn. Dat er nog 317 meelezers zijn maakt de zichtbare omvang van de community weer groter. En de toevoeging hoeft dus niet met avatars maar bijv met de tekst "en 317 gasten!" Toeristische informatie en bezienswaardigheden voor vakantie in Baltische Staten Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 21 september 2009 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 21 september 2009 Gebruikers op het forum : 282 gasten en 16 leden Dit staat zowaar niet in het online avatar-overzicht, maar wel onderaan de homepage en op de forumpagina. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen