• 0

cadeau bij verhuizing klant

Beste mensen,

 

Een goede klant van me is verhuisd.

Ik ben natuurlijk wel ingelicht maar heb nog geen verhuisbericht ontvangen. ik weet ook zeker dat ik een bericht van opening ga krijgen maar daar ga ik waarschijnlijk niet naar toe.

nu wil ik natuurlijk wel iets doen maar t moet ook weer niet te duur worden.

 

Ik dacht aan het laten bezorgen van een taart. ( er werken zo n 15 pers) maar moet ik hier dan wel of niet mijn logo op laten leggen?

is dat wat, of zijn er mensen met andere creatieve ideeën?

 

mvgr ronny

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Ik dacht aan het laten bezorgen van een taart. ( er werken zo n 15 pers) maar moet ik hier dan wel of niet mijn logo op laten leggen?

 

Taart doet het altijd goed bij het personeel. In het bedrijf waar ik werk krijgen we ook af en toe taart van een klant. Iedereen weet dan ook van wie die taart af komt want je vraagt dan "wie is er jarig?" en krijgt als antwoord "niemand, is van xxx".

 

Maar het ligt denk ik ook een beetje aan het soort bedrijf en ook op wie je "indruk wilt maken" (bedoel ik nu positief): de baas (doe dan maar de plant of de advertentie ;D) of gewoon iets leuks voor het hele personeel ;)

 

p.s.

ik zou geen logo doen. gewoon felicitatie tekst op de taart.

 

p.p.s.

of wat snoeppotten voor de afdelingen (kan dan wel met logo).

Link naar reactie
  • 1

of zijn er mensen met andere creatieve ideeën?

 

mvgr ronny

 

Ja hoor....:

;D

 

Even voor mezelf uitstarend op kantoor, denkend aan de openingscadeau's die ik indertijd heb mogen krijgen, zie ik ineens iets staan. Alle planten zijn achtergelaten in de winkel en het gebak is op.

Maar hier staat nog steeds een hele zware, groffe, 50 jaar oude perforator, met op zijn (houten!) voet een gegraveerd plaatje... "Gefeliciteerd met de opening en veel succes ! ......" Inclusief logo en naam van de afzender. Dit ding heeft meer dan 8 jaar als blikvanger op mijn toonbank gestaan.

 

Probeer eens aan zo'n ouderwetse, zwarte, bakelieten telefoon te komen ( met zo'n stevige draad, die altijd in de knoop zat ;)) en een echte draaischijf. Hierop laat je een plaatje graveren, en het beestje staat de komende jaren bij hen als blikvanger op de balie....

 

Zeker weten dat dit cadeautje meer attentiewaarde heeft (bij directie én personeel) dan een goedbedoelde taart die over een half uur op is en over een uur vergeten.....

 

Marcel

 

Link naar reactie
  • 0

Ook niet onbelangrijk, geef iets wat voor jou ook waarde heeft.

 

Daarnaast is inderdaad het doel ook niet onbelangrijk. Ik zou een taart of een zak snoep eerder persoonlijk afgeven, een plant of cadeau kan makkelijker per post. Zo'n cadeau kun je namelijk nog terug zien bij je volgende bezoek. Een taart of zak snoep is dan al lang op en vergeten. Daarnaast kan een kleine attentie soms veel meer uitstraling hebben dan een duur cadeau waar de ander blij mee moet zijn.

Link naar reactie
  • 0

[Probeer eens aan zo'n ouderwetse, zwarte, bakelieten telefoon te komen ( met zo'n stevige draad, die altijd in de knoop zat ;)) en een echte draaischijf. Hierop laat je een plaatje graveren, en het beestje staat de komende jaren bij hen als blikvanger op de balie....

bedoel je niet de telefoon die in zijn avatar staat? ;D

 

mocht je een minder duur(zaam) cadeau willen geven vind ik een taart toch wel leuk,

alleen zou ik er een felicitatie op zetten en deze bestellen bij de plaatselijke banketbakker.

(en zeker niet bij een online taartenhandel... :P)

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 99 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.