HigherLevel heeft dit jaar vanaf 1 januari 25.000.000 pageviews gegenereerd!
Daarvoor mogen we onszelf allemaal een collectieve reus geven.
Want dankzij jullie bijdragen, jullie enthousiasme, jullie vragen, jullie humor, jullie scherpzinnigheid, jullie vrijwillige reacties, jullie columns, jullie ideëen, jullie artikelen, jullie enthousiasme en vooral jullie niveau is HigherLevel duidelijk een zeer aantrekkelijk bron van kennis en de beste plek waar je als ondernemer anoniem of onder je eigen naam terecht kunt voor letterlijk alles wat je op het ondernemerspad kunt tegenkomen.
Hierdoor is Higherlevel naar mijn mening het beste ondernemersforum dat in Nederland te vinden is...met afstand :)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frans Sijtsma
Vandaag is HigherLevel een grens gepasseerd.
Voor het eerst voor zover mij bekend
HigherLevel heeft dit jaar vanaf 1 januari 25.000.000 pageviews gegenereerd!
Daarvoor mogen we onszelf allemaal een collectieve reus geven.
Want dankzij jullie bijdragen, jullie enthousiasme, jullie vragen, jullie humor, jullie scherpzinnigheid, jullie vrijwillige reacties, jullie columns, jullie ideëen, jullie artikelen, jullie enthousiasme en vooral jullie niveau is HigherLevel duidelijk een zeer aantrekkelijk bron van kennis en de beste plek waar je als ondernemer anoniem of onder je eigen naam terecht kunt voor letterlijk alles wat je op het ondernemerspad kunt tegenkomen.
Hierdoor is Higherlevel naar mijn mening het beste ondernemersforum dat in Nederland te vinden is...met afstand :)
[/steekjezelfeenveerinjereetmodus ;)]
Frans
Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic