Ik importeer regelmatig producten. Tot nu toe is altijd alles prima gegaan en netjes afgehandeld. Afgelopen maart heb ik een aantal sample producten laten maken in China voor een op handen staande zomer collectie. Ik heb deze netjes na ontvangst factuur betaald voordat ze zouden worden verzonden. Ondanks meerdere bevestigingen dat een en ander is verzonden blijkt dit echter niet het geval te zijn geweest (er werd continue ronduit gelogen). Tot op heden heb ik nog geen product ontvangen en op mijn e-mails wordt niet of nauwelijks gereageerd. In mijn laatste e-mail heb ik geëist dat mijn betaling werd retour gezonden, echter zonder enig resultaat. Kortom ik kom geen stap verder. Het betreft slechts 1200 euro, maar ik heb een hekel aan oneerlijk zakendoen. Iemand een idee hoe ik dit bedrijf alsnog op andere gedachten kan brengen zonder hoge kosten? Ik hoor graag suggesties.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JRS
JRS
Beste mensen,
Ik importeer regelmatig producten. Tot nu toe is altijd alles prima gegaan en netjes afgehandeld. Afgelopen maart heb ik een aantal sample producten laten maken in China voor een op handen staande zomer collectie. Ik heb deze netjes na ontvangst factuur betaald voordat ze zouden worden verzonden. Ondanks meerdere bevestigingen dat een en ander is verzonden blijkt dit echter niet het geval te zijn geweest (er werd continue ronduit gelogen). Tot op heden heb ik nog geen product ontvangen en op mijn e-mails wordt niet of nauwelijks gereageerd. In mijn laatste e-mail heb ik geëist dat mijn betaling werd retour gezonden, echter zonder enig resultaat. Kortom ik kom geen stap verder. Het betreft slechts 1200 euro, maar ik heb een hekel aan oneerlijk zakendoen. Iemand een idee hoe ik dit bedrijf alsnog op andere gedachten kan brengen zonder hoge kosten? Ik hoor graag suggesties.
met groet, richard
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23739-chinese-producent-levert-niet-ik-heb-wel-betaald-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag