De bedoeling is dat ik mezelf begin volgend jaar ga inschrijven bij de KvK als eenmanszaak.
Misschien zelfs nog dit jaar,maar probeer het nog even uit te stellen aangezien ik toch in januari alweer een nieuwe rekening zal krijgen van de KvK ;)
Nu ga ik in eerste instantie een webwinkel opstarten in een bepaalde markt,dit zal eventueel uitgebreid worden met andere webwinkels met ander soort producten.
Ik wil me dus niet gaan registreren met de naam van de eerste webshop als naam van de eenmanszaak,maar ik wil de naam van de webshop als handelsnaam gaan gebruiken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RichardMo
RichardMo
Beste,
De bedoeling is dat ik mezelf begin volgend jaar ga inschrijven bij de KvK als eenmanszaak.
Misschien zelfs nog dit jaar,maar probeer het nog even uit te stellen aangezien ik toch in januari alweer een nieuwe rekening zal krijgen van de KvK ;)
Nu ga ik in eerste instantie een webwinkel opstarten in een bepaalde markt,dit zal eventueel uitgebreid worden met andere webwinkels met ander soort producten.
Ik wil me dus niet gaan registreren met de naam van de eerste webshop als naam van de eenmanszaak,maar ik wil de naam van de webshop als handelsnaam gaan gebruiken.
Bijvoorbeeld:
Naam eenmanszaak: Richard(Voorbeeld)
Handelsnaam/Naam webwinkel 1: Piet Broeken (voorbeeld)
Handelsnaam/Naam webwinkel 2: Jan MP3's (voorbeeld)
Dit is mogelijk neem ik an?
Maar moet ik de naam van de eenmanszaak ook vermelden op de webshops?
Of kan ik alles doen onder de handelsnaam?
Vallen eenmanszaak en de handelsnamen onder 1 administratie?
Alvast hartelijk dank voor het advies.
Groeten,
Richard
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24063-handelsnamen-en-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag