Toevallig kwam ik er vandaar achter dat de .nl domeinnaam die de naam draagt van mijn toekomstige bedrijf in quarantaine staat. Nu wil ik natuurlijk niet dat iemand anders er met de naam vandoor gaat, maar wat zijn de regelingen op dit gebied? Kan ik deze uit Quarantaine halen als ik niet de orginele registrant ben? Ik heb al op diverse fora gezocht en bij verschillende partijen nagevraagd, maar ik krijg steeds een ander antwoord.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frank86
Frank86
Hallo HL'ers
Toevallig kwam ik er vandaar achter dat de .nl domeinnaam die de naam draagt van mijn toekomstige bedrijf in quarantaine staat. Nu wil ik natuurlijk niet dat iemand anders er met de naam vandoor gaat, maar wat zijn de regelingen op dit gebied? Kan ik deze uit Quarantaine halen als ik niet de orginele registrant ben? Ik heb al op diverse fora gezocht en bij verschillende partijen nagevraagd, maar ik krijg steeds een ander antwoord.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24083-domeinnaam-in-quarantaine/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag