Wat doen hl-er’s om het milieu minder te belasten?
Lekker actueel met die klimaat top enzo maar ik denk dat een groot deel van de verantwoording bij de mensen zelf ligt en daar horen wij natuurlijk ook bij als ondernemer.
Vaak denken we ergens goed aan te doen maar dan blijkt dat het verkeerd is en het lijkt me nuttig om het hier eens over te hebben.
Om een paar voorbeelden te noemen:
-Een kunstkerstboom is na 17 jaar pas minder milieu belastend dan een echte (bron RTL nieuws vd week)
-Een stenen koffie mok is slechter dan een plastic bekertje omdat het maken de lucht vervuilt en hij breekt na verloop van tijd en tevens telkens afgewassen moet worden. (bron weet ik niet meer)
Mijn vraag: hebben jullie ook van dit soort voorbeelden?
Zo kunnen we ons steentje bijdragen en misschien is het nog voordeliger voor je portomonai ook, en dan is het ook iets voor ondernemers dus voor higherlevel.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
joop de kock
joop de kock
Wat doen hl-er’s om het milieu minder te belasten?
Lekker actueel met die klimaat top enzo maar ik denk dat een groot deel van de verantwoording bij de mensen zelf ligt en daar horen wij natuurlijk ook bij als ondernemer.
Vaak denken we ergens goed aan te doen maar dan blijkt dat het verkeerd is en het lijkt me nuttig om het hier eens over te hebben.
Om een paar voorbeelden te noemen:
-Een kunstkerstboom is na 17 jaar pas minder milieu belastend dan een echte (bron RTL nieuws vd week)
-Een stenen koffie mok is slechter dan een plastic bekertje omdat het maken de lucht vervuilt en hij breekt na verloop van tijd en tevens telkens afgewassen moet worden. (bron weet ik niet meer)
Mijn vraag: hebben jullie ook van dit soort voorbeelden?
Zo kunnen we ons steentje bijdragen en misschien is het nog voordeliger voor je portomonai ook, en dan is het ook iets voor ondernemers dus voor higherlevel.
Groet joop
www.restnrg.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24265-wat-doen-hl-er%E2%80%99s-om-het-milieu-minder-te-belasten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
123 antwoorden op deze vraag