Wie heeft er een rechtsbijstand verzekering en waar? en waarom bij dat bedrijf? en natuurlijk: hoe zijn je ervaringen daarmee?
Ik ben momenteel opzoek naar een goede rechtsbijstands verzekering, liefst 1 die ik ook direct voor mij prive kan gebruiken.
Zag dat das zoiets bied.
Waarvoor ik het nodig heb:
b.v. als iemand texten van mijn website gebruikt op zijn eigen site.
Voorheen schreef ik die personen zelf aan of belde ik ze, nu heb je een jurist nodig om de gegevens te achterhalen aangeizen sidn sinds vandaag enkel nog e-mail adres toont. (heb 15 a 20 keer per jaar dat iemand mijn gegevens onrechtmatig overneemt).
Verder voor als er weer eens een bedrijf is dat meent geld van mij te krijgen terwijl de overeenkomst al lang beeindigd is.
of andere juridische zaken die je als ondernemer tegen kan komen.
Graag hoor ik dus jullie ervaringen met rechtsbijstand verzekeringen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Wie heeft er een rechtsbijstand verzekering en waar? en waarom bij dat bedrijf? en natuurlijk: hoe zijn je ervaringen daarmee?
Ik ben momenteel opzoek naar een goede rechtsbijstands verzekering, liefst 1 die ik ook direct voor mij prive kan gebruiken.
Zag dat das zoiets bied.
Waarvoor ik het nodig heb:
b.v. als iemand texten van mijn website gebruikt op zijn eigen site.
Voorheen schreef ik die personen zelf aan of belde ik ze, nu heb je een jurist nodig om de gegevens te achterhalen aangeizen sidn sinds vandaag enkel nog e-mail adres toont. (heb 15 a 20 keer per jaar dat iemand mijn gegevens onrechtmatig overneemt).
Verder voor als er weer eens een bedrijf is dat meent geld van mij te krijgen terwijl de overeenkomst al lang beeindigd is.
of andere juridische zaken die je als ondernemer tegen kan komen.
Graag hoor ik dus jullie ervaringen met rechtsbijstand verzekeringen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24645-welke-rechtsbijstand-verzekering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
39 antwoorden op deze vraag