Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Olaf
Ik vind het forum van een hoog niveau. Althans meestal ::). Er wordt veel meegedacht waarbij meestal een oplossing geboden wordt voor het probleem van de TS. Daarnaast houden de mods de discussie redelijk strak en het forum schoon van spam.
Mijn complimenten voor ons allen. Nu zijn er echter mensen, opmerkingen, waardevolle tips die je best wel iets meer wil belonen dan een het geven van een reus. Heel concreet denk ik daarbij aan een fiscaal advies, een second opinion bij een arbeidsongeschiktheidverzekering, feedback op je website enz enz...Een goed advies is best een fles wijn of biscoopbon waard.
Eens?
Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep