Gisteren zag ik een bericht verschijnen op een discussielijst waarop ik ben geabonneerd waarin melding werd gemaakt van problemen die dynamische websites zouden hebben bij de registratie bij Google.
Doordat er voor deze pagina´s (vaak) vraagtekens worden gebruikt in de code (php?CID=6) kan Google niet met die pagina´s overweg en ziet hij ze niet als content pagina´s.
Dat is natuurlijk heel vervelend. De indexpagina wordt dan wel geregistreerd door Google maar alle interessante vervolgpagina´s worden niet meegenomen en dat is een gemiste kans.
Wisten jullie dit en belangrijker, wat hebben jullie eraan gedaan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WelleKe
WelleKe
Gisteren zag ik een bericht verschijnen op een discussielijst waarop ik ben geabonneerd waarin melding werd gemaakt van problemen die dynamische websites zouden hebben bij de registratie bij Google.
Doordat er voor deze pagina´s (vaak) vraagtekens worden gebruikt in de code (php?CID=6) kan Google niet met die pagina´s overweg en ziet hij ze niet als content pagina´s.
Dat is natuurlijk heel vervelend. De indexpagina wordt dan wel geregistreerd door Google maar alle interessante vervolgpagina´s worden niet meegenomen en dat is een gemiste kans.
Wisten jullie dit en belangrijker, wat hebben jullie eraan gedaan?
Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2531-dynamische-pagina%C2%B4s-en-google/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
37 antwoorden op deze vraag