Voor een bepaalde dienst stuur ik vooraf de factuur. Het gaat om kleine bedragen en alles verloopt via e-mail. Na betaling ontvangt de opdrachtgever het product.
Nu heb ik een onbetaalde factuur. Ik heb al een keer een herinnering gestuurd en daar geen reactie op gehad. Hoe ga ik verder mee om? Moet ik nogmaals een herinnering sturen? Hoe verwerk ik in de administratie dat deze onbetaald is (en blijft).
Persoon
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Persoon
Persoon
Voor een bepaalde dienst stuur ik vooraf de factuur. Het gaat om kleine bedragen en alles verloopt via e-mail. Na betaling ontvangt de opdrachtgever het product.
Nu heb ik een onbetaalde factuur. Ik heb al een keer een herinnering gestuurd en daar geen reactie op gehad. Hoe ga ik verder mee om? Moet ik nogmaals een herinnering sturen? Hoe verwerk ik in de administratie dat deze onbetaald is (en blijft).
Persoon
Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2543-niet-betaalde-factuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag