Ga naar inhoud

Hoe vaak heeft dit forum je geholpen?

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Vraag je je af waarom er de komende dagen vragen worden gesteld over dit forum en de resultaten die je ermee bereikt? Zie uitleg >>>

De volgende vraag is :

Hoe vaak heeft dit forum je geholpen om een beslissing te nemen?"

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

P.J.

1x m.b.t. de administratie.

1x zakelijk relationeel.

Geplaatst:

b.runo

aangezien ik een werkelijke kneus ben in veel opzichte, ik zal dat zeker niet onder stoelen of banken steken, Maar dit forum heeft mij wel geholpen om puntjes in mijn onderneming te helpen begrijpen, opgelost nee, wijzer geworden ja, discussies, zeer leerzaam.

De uiteindelijke vraag hoevaak geholpen? nog niet.

Geplaatst:

Marcel (Up)

Geholpen door :

- uit faillissement en/of WSNP te blijven

- alle cijfermatige rotzooi op te ruimen

- mijn verzekeringen na te laten kijken, en veel geld bespaard te hebben

- ongelooflijk veel steun tijdens beëindiging bedrijf

- ongelooflijk veel steun tijdens opstarten nieuw bedrijf

en natuurlijk helpt HL mij door zoveel mogelijk topics te lezen, lezen, herlezen en te leren !

Geplaatst:

Zomaar iemand

Inmijn korte periode dat ik lid ben al heel vaak.

Vooral via de vraag en aanbod heb ik veel leveranciers gevonden.

Maar vooral ook alle juridische onderwerpen hebben mij veel geholpen.

Geplaatst:

Liesbeth

Even los van de vraag (ik word wijzer uit hetgeen ik lees op het forum, maar kan er niet meteen een getal opplakken ;)) denk ik dat dit forum vooral heel veel starters helpt die hier terechtkomen via een zoekopdracht in Google en zich niet noodzakelijk registreren. Dus het forum helpt vast een heel pak meer mensen dan zij die hier reageren...

Geplaatst:

Wataru

Door dit forum veel te lezen heb ik veel kennis opgedaan. Dit heeft mij indirect geholpen met een aantal beslissingen die ik moest nemen. Ik vind dit een zeer nuttig forum.

Mono no aware desu.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.