Jump to content

Wataru

Junior
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

Register

  • You are:
    ondernemer
  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. Het is een balanceeract Het moet natuurlijk wel veilig zijn maar tegelijkertijd moet het niet zo zijn dat een consument/gebruiker een tiental handelingen moet uitvoeren om te kunnen inloggen. Gebruiksvriendelijkheid is het sleutelwoord hier denk ik. De voorbeelden in de uitzending waren erg naïef en waren met enkele eenvoudige ingrepen te voorkomen geweest. Ik vraag me af of Paypal de geleden reputatieschade op de redactie van Kassa of de Vara kan verhalen.
  2. Met stijgende verbazing naar de uitzending van Kassa gekeken. Het was duidelijk dat de presentatrice zeer bevooroordeeld was en er ook een heel eigen "logica" op na hield. Het was duidelijk dat Paypal hoe dan ook aan de schandpaal genageld moest worden. Ik maak zelf al jaren gebruik van Paypal en heb totdusver met een goede dienstverlening te maken gehad. Wel ben ik het met vdhork eens dat het relatief duur is.
  3. Erg herkenbaar dit. Ik ga zelf graag naar de kleine winkels bij mij in de straat omdat ik graag de kleine man wil steunen maar ook omdat ze natuurlijk vakkennis bezitten die het personeel in de supermarkt vaak ontbeert. Niettemin hebben we er als maatschappij zelf voor gekozen om veel kleine winkels te laten verdwijnen. Ik weet niet of dat erg is. Ik noem het gewoon verandering. Ik ben het eens met wat Joost Rietveld schrijft.
  4. Nederland - Japan - 1 - 2 De Japanse ploeg wordt schromelijk onderschat en de Nederlandse overschat. De overwinning op Denemarken verbergt enkele belangrijke manco's in de Nederlandse ploeg. Maar ach, ik hoop gewoon dat de beste ploeg wint :)
  5. Ik ben de mening toegedaan dat de lay-out prima is. Het is overzichtelijk en ook rustgevend voor de ogen. Niets aan veranderen is mijn devies.
  6. Door dit forum veel te lezen heb ik veel kennis opgedaan. Dit heeft mij indirect geholpen met een aantal beslissingen die ik moest nemen. Ik vind dit een zeer nuttig forum.
  7. Hallo iedereen, Ik wilde graag vermelden dat ik deze week ook een spookfactuur ontvangen heb van Biz Telefoongids. Het valt op dat het woord 'factuur' zoveel mogelijk vermeden wordt, behalve in de zin met aanbieding staat het woord nergens. Wel is er iets vaags als 'nr.' (direct onder 'klantnr.'). Ik neem aan dat dat het feitelijke factuurnummer is. Ik heb inmiddels aangifte gedaan bij het SAF. Wees dus gewaarschuwd.
  8. Hallo Wendycle, Geef het niet op, je hebt er al zoveel tijd en energie in gestoken dat dat erg zonde zou zijn. Je hebt het immers al drie jaar uitgehouden. Rare vraag misschien maar wat voor ingang heeft je winkel. Een open uitnodigende ingang of één die gesloten is. Potentiële winkelbezoekers willen nogal eens afgeschrikt worden door een dichte deur, ook al staan de openingstijden duidelijk aangegeven. Heb je overigens ook een reclamebord op de stoep staan?
  9. Bedankt voor deze waarschuwing. Het hele document ziet eruit als een slechte vertaling die niet eens volledig is.
  10. Voor een woningbouwvereniging, als je bijvoorbeeld in een huurhuis woont, zijn overlast en veiligheid belangrijke criteria. Je kunt het zelf natuurlijk het beste inschatten maar als je veel vuil produceert, veel klanten ontvangt (parkeeroverlast) of lawaaierige machines moet gebruiken dan kun je wel raden dat er geen toestemming gegeven zal worden. Daarentegen als je bedrijf alleen maar uit een computer en een internetverbinding bestaat zal het waarschijnlijk geen problemen opleveren.
  11. Hallo Louise, Ik herken mezelf wel in wat je schrijft. Als freelance vertaler breng ik vele uren achter de pc door. Dat begint al 's ochtends vroeg en eindig 's avonds laat. Nog even die spoedvertaling voor die klant doen, oh ja daarna nog even de administratie en vergeet dat forum niet te bezoeken. Het is mijn ervaring dat zoiets langzaam als gewoonte er in sluipt en moeilijk terug te draaien is. Inderdaad zoals Cruisebabe zegt: je loopt je zelf zo voorbij.
  12. Gezien het feit dat je de eigenaar bent lijkt 'managing director' het meest voor de hand te liggen. Let er wel op dat 'managing director' Brits-Engels is. Daarnaast is er 'Chief executive' (ook Brits-Engels) of het gelijksoortige 'Chief Executive Officer' (Amerikaans Engels) 'Chief executive' wordt in het VK voornamelijk gebruik voor directeuren van stichtingen en openbare instellingen. Ik hoop dat dit je verder helpt.
  13. Prachtige column. Ik herken mij hier zeer in; de spanning, de zorgen, de frustraties....en de verandering van levenswijze.

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept