Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wendycle
wendycle
hallo iedereen!
3 jaar geleden ben ik begonnen met een kledingzaak.
ik moet zeggen, de moeilijkste jaren uit mijn leven.
voor de opstart van de winkel investeerde ik 60 000 euro, eigen middelen, zonder een lening aan te gaan.
ik had er veel meer van verwacht.
na 3 jaar kan ik nog altijd geen loon overhouden en moet ik het redden door het inkomen van mijn man die thuis alles betaald.
het enige wat ik kan is met heel veel moeite mijn eigen kosten van de winkel betalen.
ik zit met een huur van ongeveer 1200 per maand.
per jaar ongeveer aankoop van 40 000 euro aan kleding.
helaas zit ik met veel overschot die ik dan kan doorverkopen voor slechts enkele euro's aan een opkoper om toch nog maar iets van cash flow te hebben.
enkele weken terug lag ik in het ziekenhuis omdat ik paniekaanvallen heb. dit komt allemaal door die winkel.
ik wil ermee stoppen, overlaten, ...
geld voor dure reclamecampagnes heb ik niet om een nieuwe boost te geven, dus dat is voorlopig ook geen optie.
en de omzetten die ik haal zijn ook niet bepaald om naar huis te schrijven.
zonder mijn man was ik al lang failliet gegaan.
wie weet raad?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25289-stoppen-met-kledingzaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag