Ik vroeg mij af wat jullie van het idee Damesdag vinden.
Het is een kleine beurs die wordt gehouden in hotel of restaurant, uiteraard helemaal gericht op de vrouw. Een dagje lekker shoppen, workshops volgen en natuurlijk uiterlijke verzorging. De hele dag staat in de thema van jezelf verwennen.
Er zullen ongeveer 30 verschillende kraampjes zijn met oa.
-Lingerie
-Sieraden
-Make-up
-Workshop bugdetteren
-Aromatherapie
-Nagelstyliste
Enzovoorts.
Qua catering lijkt het me leuk als er iets multicultureels wordt geserveerd, van Surinaams tot Chinees.
Het moet een luxe uitstraling hebben maar toch laagdrempelig zijn.
Ik wil flyers maken en die dan ongeveer 2 a 3 weken voor dat de damesdag begint (op een zaterdag) verspreiden.
In het bijgevoegde bestand kunnen jullie meer informatie vinden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb diverse locaties bezocht en evt. standhouders benaderd. Ook heb ik marktplaats al een bezoekje gebracht en daar wat advertenties achtergelaten om standhouders te vinden. Verder heb ik ook wat uitzoek werk verricht om prijzen van flyers/magazines en locaties te vergelijken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil iets wat 'totaal nieuw' is op poten zetten! Mensen na een dagje op de beurs weer gelukkig naar huis zien gaan.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Je hebt natuurlijk vele bazaar, marktjes en beurzen. Maar geen enkele is kleinschalig, gebaseerd op luxe maar toch laagdrempelig. Eigenlijk kwam ik juist tot de conclusie tijdens de Huishoudbeurs dat er zoiets mist.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Nu vroeg ik mij af wat jullie van dit idee vinden?
Zien jullie meteen al een 'probleem' of een 'moeilijkheid'?
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik zou ook graag tips krijgen van mensen die hier misschien al ervaring in hebben.
Groetjes Mieke
Ps. Als je een man bent mag je ook wel reageren hoor. Het heeft absoluut geen feministische insteek.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jewelsfromabove
Jewelsfromabove
Omschrijving van je concept:
Beste allemaal,
Ik vroeg mij af wat jullie van het idee Damesdag vinden.
Het is een kleine beurs die wordt gehouden in hotel of restaurant, uiteraard helemaal gericht op de vrouw. Een dagje lekker shoppen, workshops volgen en natuurlijk uiterlijke verzorging. De hele dag staat in de thema van jezelf verwennen.
Er zullen ongeveer 30 verschillende kraampjes zijn met oa.
-Lingerie
-Sieraden
-Make-up
-Workshop bugdetteren
-Aromatherapie
-Nagelstyliste
Enzovoorts.
Qua catering lijkt het me leuk als er iets multicultureels wordt geserveerd, van Surinaams tot Chinees.
Het moet een luxe uitstraling hebben maar toch laagdrempelig zijn.
Ik wil flyers maken en die dan ongeveer 2 a 3 weken voor dat de damesdag begint (op een zaterdag) verspreiden.
In het bijgevoegde bestand kunnen jullie meer informatie vinden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb diverse locaties bezocht en evt. standhouders benaderd. Ook heb ik marktplaats al een bezoekje gebracht en daar wat advertenties achtergelaten om standhouders te vinden. Verder heb ik ook wat uitzoek werk verricht om prijzen van flyers/magazines en locaties te vergelijken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Ik wil iets wat 'totaal nieuw' is op poten zetten! Mensen na een dagje op de beurs weer gelukkig naar huis zien gaan.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Je hebt natuurlijk vele bazaar, marktjes en beurzen. Maar geen enkele is kleinschalig, gebaseerd op luxe maar toch laagdrempelig. Eigenlijk kwam ik juist tot de conclusie tijdens de Huishoudbeurs dat er zoiets mist.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Nu vroeg ik mij af wat jullie van dit idee vinden?
Zien jullie meteen al een 'probleem' of een 'moeilijkheid'?
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik zou ook graag tips krijgen van mensen die hier misschien al ervaring in hebben.
Groetjes Mieke
Ps. Als je een man bent mag je ook wel reageren hoor. Het heeft absoluut geen feministische insteek.
Informatie_en_regels_over_de_Damesdag.doc
Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26131-wat-vinden-jullie-van-het-idee-damesdag/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
44 antwoorden op deze vraag