Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
(hopelijk het goede forum)
Ik vroeg me af hoe jullie hiermee omgaan:
stel je verstuurd je pakket. klant krijgt het niet.
neemt contact op.. en je verstuurd het nog eens.
klant zegt weer niets ontvangen te hebben.
natuurlijk kun je niet eindeloos door blijven gaan.
dat ben ik ook niet van plan.
ik verstuur altijd aangetekend, maar gezien dit vanuit
een 'buitenland' is, mist er track & trace.
het kan ook zijn dat er vertraging is bij de douane en ze het
daardoor dubbel ontvangen alsnog een tijd later.
dus mijn vraag:
stel je stuurt het weer, en het komt niet aan. wat is dan verstandig om te zorgen
dat het zowel voor de klant als voor mezelf niet te vervelend wordt? :(
(reacties als voorraad opslaan/niet uit buitenland dropshippen mogen achterwege blijven ;) )
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26190-bestelling-kwijt-hoe-oplossen-met-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag