Ik zit nogal met deze vraag in me maag...heb verschillende offertes ontvangen maar ben me eigen rot geschrokken(ik snap dat het niet gratis is natuurlijk maar de prijzen die ik nu gehoord heb zaten niet echt in mijn gedachtegang....prijzen van 800 tot 3000 euro heb ik binnengekregen.
Ik weet niet wat de mogelijkheden allemaal zijn om zelf een shop te bouwen en of dit aan te raden is?,,heb er al verschillende gevonden bijv shoptrader,mijnwebwinkel.
Maar hoorde ook iets over zelf bouwen met osCommerce .
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ultimate
ultimate
Hallo allemaal
Ik zit nogal met deze vraag in me maag...heb verschillende offertes ontvangen maar ben me eigen rot geschrokken(ik snap dat het niet gratis is natuurlijk maar de prijzen die ik nu gehoord heb zaten niet echt in mijn gedachtegang....prijzen van 800 tot 3000 euro heb ik binnengekregen.
Ik weet niet wat de mogelijkheden allemaal zijn om zelf een shop te bouwen en of dit aan te raden is?,,heb er al verschillende gevonden bijv shoptrader,mijnwebwinkel.
Maar hoorde ook iets over zelf bouwen met osCommerce .
Wat is aan te raden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26248-zelf-webshop-bouwen-of-dit-laten-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag