Jump to content

shetlaz1

Senior
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Veddreef 279, Zoetermeer, 2727CH, Netherlands
  • First name
    Peter
  • Last name
    Hoogsteder
  • Company or organization name
    Kanjer ruitersport
  • Website address
  • How did you find us:
    via een kennis
  • Skype

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geen

Company info

Vision

  • I'm looking for people who
    ook online professioneel zich bezig houden met de verkoop van ruitersport artikelen om ervaringen uit te wisselen.
  • My opinion about entrepeneurship
    Leuk, je merkt direct de resultaten van je eigen falen en slagen.
  • My opinion about innovation
    Internet de grootste vorm van innovatie in de afgelopen 25 jaar.
  1. Het is zoals Roel het zegt. Je kunt deze verrekening per aangifte termijn toepassen. Let op dat je aan het einde van het jaar of de kor aftrek nog klopt in het geval er dus negatieve en positieve aangiften door mekaar lopen. Het zou dan kunnen dat je dubbeltellingen doet.
  2. Ga er naar kijken wat er fout is gegaan. bedankt voor de tip.
  3. Dat hier geeft aan voor waar ik zo bang voor ben. Je schakelt een professional in om zoveel mogelijk respons te krijgen. Dat zal degene met ervaring inderdaad lukken, maar zij zullen niet selectief zijn om je echte doelgroep te bereiken en gaan er van uit dat in de massa er altijd wel wat uitkomt. Rendement zullen zij je ook niet garanderen, alleen meer bezoekers. Met het in eigen beheer houden en analyseren ben ik er na twee jaar in geslaagd om om een redelijk rendement te bereiken. Alleen dat kost tijd en inspanning maar gaande de tijd werd het rendement steeds beter..
  4. Een bedrag van een euro per tik lijkt me wat fors. Betaal zelf gemiddeld vier tot 14 centen per klik. Heeft het effect ja met vallen en opstaan. Want het is als je het zelf wilt beheren best een vak apart. Maar na twee jaar kan ik zeggen dat de resultaten positief zijn. De organische resultaten worden ook steeds beter. Ben nu goed presterende zoekwoorden uit het betaalde cirquit aan het halen en gebruik dit alleen voor dingen die organisch nog te laag scoren. Weet niet of dit branche gebonden is maar wel dat ik in mijn branche ruitersportkleding goed scoor.
  5. Ben zelf twee jaar aangesloten geweest bij het keurmerk MKBOK niets mis mee, maar krijg ook niet de indruk dat het enige toegevoegde waarde heeft. Ben over gegaan naar webwinkel keurmerk omdat dit een van de twee door Economische zaken en consumentenbond erkende keurmerken is. Merk ook hier niets dat dit enige toegevoegde waarde heeft. Recensies van klanten over vlotte levering en snelle afhandeling van retouren hebben meer effect. Natuurlijk de betere keurmerken bieden een geschillencomissie. Maar als de klant hier naar toe moet, wordt het tijd dat je gaat nadenken over je bedrijfsvoering. vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard.
  6. De Iphone 3 GS had oplaad problemen. de eerste vraag was dan ook is de accu niet defect. E en Apple geautoriseerd bedrijf gevraagd er een nieuwe accu in te zetten. Deze melde dat niet de accu defect was, maar dat er mogelijk kortsluiting zat in de printplaat. Bij T-mobile aangemeld voor garantie die het toestel liet opzenden aan Solid Vision. Deze melde dat het toestel door derden was gerepareerd dus dat er geen aanspraak was op garantie. Hoewel ik aanvoerde dat er geen sprake was van reparatie maar van het nakijken van de batterij maakte niets uit. Op dat moment dat de Iphone wordt opengemaakt om naar de batterij te kijken ben jij je recht op garantie volgens hun al kwijt. Hoe en op welke wijze is dit juridisch aan te vechten?
  7. Laat je inderdaad niet uit het veld slaan door de kritiek. Heb dit zelf ook ondervonden op dit forum, met mijn zelfgebouwde virtuemartshop. Mijn advies is toch om met ideal te werken. Wat betreft kosten gebruik ik Assurpay, 45 cent per nota en een opslag van 25 cent per uitbetaling. werkt in mijn virtuemartshop perfect. Om bezoekers te trekken gebruik ik Adwords van Google, als je aan je advertenties gerichte landingspagina's koppelt kan je de kosten behoorlijk in de hand houden. Weet niet of je artiojoomsef heb geinstalleerd voor zoekmachine vriendelijke URL's, dit leid ook tot meer bezoekers. In ieder geval veel succes.
  8. De CTR is nu gemiddeld 12 procent en loopt langzaam nog iets op, vandaar mijn vraag.
  9. Mijn bedoeling is natuurlijk eigenlijk beide. Jonge site dus branding. Maar een te lage CTR zou kunnen leiden tot het helemaal niet meer vertonen en dat is ook niet wat je graag ziet. Clicks blijven natuurlijk belangrijk voor de te realiseren verkopen.
  10. Heb ervaren dat je CTR goed omhoog te krijgen is als je de juiste zoekwoorden bij je advertentie kiest. Dit laatste gaat wel ten koste van het aantal vertoningen. De CTR zou ook bepalend zijn voor de kwaliteitsmeting van Google. Welke hoogte van CTR zou je moeten nastreven om toch voldoende vertoningen over te houden. Ben zeer benieuwd naar de reacties.
  11. Het is inderdaad lonend je campagne op gerichte tijden in te zetten. Helaas is daar geen standaard advies voor te geven. Zelf heb ik mijn campagne van 24 uur naar gemiddeld 12 uur per dag terug gebracht. en afhankelijk van de dag aangepast. dus maandag tot vrijdag in de middagpauzes en na vieren, in het weekend niet om 11 uur uit maar s'nachts om twee uur uit. Dit heeft bij mij geleid tot een verviervoudiging van mijn CTR en dus daarmee veel lagere kosten per conversie. Natuurlijk is dit voor elke dienst of product anders. Ben het niet met Wouter Hol eens dat dat 24 uur beter is om dat je niet per vertoning betaalt. Het aantal vertoningen is ook een resultante van budget per dag. Dus minder uren inzet van de campagne leidt tot meer vertoningen in de beschikbare tijd. Google zal altijd proberen je dag budget uit te putten. Ben zelf ook nog niet uitgestudeerd op de mogelijkheden in adwords maar kom wel steeds verder met verhoging van resultaat en verlaging van kosten.
  12. zou je eigenlijk niet een onderhoudscontract moeten hebben om op termijn bij te blijven. Merk in mijn branche de ruitersport artikelen dat de resultaten even seizoen gevoelig zijn als de verkopen. Moet dus elke paar weken bij stellen om voldoende resultaat te blijven behouden. Dan blijft nog de vraag als je dit zou laten doen voor een hoge score rendeert het dan nog voldoende.
  13. Nee, wel slechte ervaringen met duurdere programma's. Heb ook geen moeite met het feit dat er verschillende programma's worden genoemd zoals jij elders aangeeft. Dit geeft aan dat er voldoende keus is, ook als je niet te veel wilt betalen of niet aan euro's verslindende jaar onderhouds abonnementen wil zitten zoals ik..
  14. @djluc Theoretisch helemaal gelijk, als er geen fouten zijn gemaakt en niets is verloren geraakt. Dan zou de belastingdienst ook niet hoeven te eisen om te balansen. Dit eisen zij om voorraad verschil aan het einde van het boekjaar vast te stellen.
  15. Eigenlijk moet je blij zijn als de heffing blijft beperkt tot deze 79 euro. Branche afhankelijk wordt er namelijk vaak een toeslag geheven waardoor het bedrag meer dan verdubbelen kan. Of zij voor jou branche iets doen interesseert hun totaal niet. Ook voor een lobby club vindt ik de bijdrage erg hoog gezien het aantal ondernemingen wat verplicht bijdraagt en er niets aan heeft. Had gehoopt dat met vermindering regelgeving ook deze club werd opgeheven, maar zal wel in stand worden gehouden om gesjeesde politici een leuke baan te geven in Den Haag of Brussel.
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept