Ik heb even een kleine vraag vandaag ontving ik van een klant van mij een e-mail met daarin een e-mail conversatie met een bedrijf en mijn klant.
Mijn klant heeft vorige week foto's geplaatst die afkomstig zijn van een bedrijf / fotograaf en waren in het weekend verwijderd. Nu kreeg mijn klant op 17-04-2010 een factuur van €148,75 en dat deze binnen 14 dagen betaald moet worden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Gast
Beste,
Ik heb even een kleine vraag vandaag ontving ik van een klant van mij een e-mail met daarin een e-mail conversatie met een bedrijf en mijn klant.
Mijn klant heeft vorige week foto's geplaatst die afkomstig zijn van een bedrijf / fotograaf en waren in het weekend verwijderd. Nu kreeg mijn klant op 17-04-2010 een factuur van €148,75 en dat deze binnen 14 dagen betaald moet worden.
Kan dit zomaar? Ook als hij minderjarig is?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26369-niet-rechtenvrije-fotos-online-gezet-door-minderjarige-factuur-van-fotograaf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag