Ga naar inhoud

Moet een curator een Faillissement verslag verplicht beschikbaar stellen

Geplaatst:

Roberto 1979

Beste Forumleden,

Moet een curator een Faillisement verslag verplicht beschikbaar stellen indien ik hierom verzoek, of is dit verzoek

zeer ongebruikelijk?

Bij voorbaat dank,

Bert

Featured Replies

Geplaatst:

Zomaar iemand

LIgt er volgens mij aan wie je bent en welke verhouding er naar het bedrijf in kwestie is.

Volgens mij is alleen een uitspraak van de rechter openbaar/

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

Een verslag over jezelf of over iemand anders?

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Geplaatst:

Roberto 1979

• Auteur

Beste Fred, Het betreft hier een klant, mijn interesse in deze verslagen is gewekt door een ander klant die Failliet is gegaan,

de curator had een verslag op z'n website gepubliceerd. Daarom vroeg ik mij af of dit soort verslagen vrij opvraagbaar zijn.

Bedankt voor de reactie(s)

Bert

Geplaatst:

lemans3

Ik denk van wel. Ons toegevezen curator publiceert alle onderzoek en resultaten op faillissement.nl of andere media. Een faillissement is iets dat openbaar gemaakt dient te worden ook alle onderzoeken naar zaak in kwestie.

Geplaatst:

StevenK

De verslagen zijn openbaar en daarom via de griffie van de rechtbank beschikbaar. Veel curatoren publiceren ze tegenwoordig op hun website en de meeste zullen ook zonder tegenstribbelen een afschrift beschikbaar stellen als daarom wordt gevraagd, maar ze zijn het niet verplicht.

#ICT #Legal #manufacturing #sustainability

Geplaatst:

Cor van Prooyen

http://nl.linkedin.com/in/corvanprooyen

Leg niet teveel vast, anders beweegt het niet meer !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.