Ik ben in het bezit van hoge kwaliteit olijf olie (extra vierge). Aangezien ik eerlijk wil ondernemen en ook echt de kwaliteit wil leveren die echte olijfolie bevat lopen de kosten hoog op waardoor de prijs hoog is. Maar goed, deze olijf olie zou ik graag aan de wat duurdere restaurants aanbieden. Nu heb ik ,na nachten lang in bed nadenken, een strategie bedacht. Namelijk bij enkele restaurants een klein flesje olijfolie afleveren met de vraag of ze deze olijfolie willen beoordelen op kwaliteit. Wat zij er van dus vinden. Lijkt jullie dit wat? Of zal ik iets anders proberen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DemDellie
DemDellie
Dag beste mensen,
Ik ben in het bezit van hoge kwaliteit olijf olie (extra vierge). Aangezien ik eerlijk wil ondernemen en ook echt de kwaliteit wil leveren die echte olijfolie bevat lopen de kosten hoog op waardoor de prijs hoog is. Maar goed, deze olijf olie zou ik graag aan de wat duurdere restaurants aanbieden. Nu heb ik ,na nachten lang in bed nadenken, een strategie bedacht. Namelijk bij enkele restaurants een klein flesje olijfolie afleveren met de vraag of ze deze olijfolie willen beoordelen op kwaliteit. Wat zij er van dus vinden. Lijkt jullie dit wat? Of zal ik iets anders proberen?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26661-strategie-dure-olijfolie-op-de-markt-zetten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
42 antwoorden op deze vraag