Ik wil via LInkedin mijn bedrijf onder de aandacht brengen:
online arbeidsbemidding via een geautomatiseerd platform.
Ik heb zelf een groep gemaakt, en heb mij aangemeld bij diverse HR groupen.
Wat ik nu eigenlijk wil:
Ik wil mijn platform onder de aandacht brengen bij HR-medewerkers en vragen of ze als BETA tester de site willen uitproberen. Ze kunnen feedback geven op het forum dat in de site geintegreerd is. Maar hoe pak ik dat nou aan???
Is er iemand die mij op weg wil helpen?
Willen jullie mij een stappenplan adviseren?
Hoe kom ik op een vriendelijke manier in contact met HR medewerkers, of eigenlijk: hoe zorg ik ervoor dat ze contact met MIJ opnemen/lid worden van mijn groep omdat ze nieuwsgierig zijn geworden.
Ik ben dus lid geworden van wat HR groepen. Kan ik daar zomaar links naar mijn site posten en vragen of ze zich als BETA-tester aan willen melden en dat er een aanmeldbonus klaar staat????
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Gast
Is er aub iemand die mij wil helpen?
Ik wil via LInkedin mijn bedrijf onder de aandacht brengen:
online arbeidsbemidding via een geautomatiseerd platform.
Ik heb zelf een groep gemaakt, en heb mij aangemeld bij diverse HR groupen.
Wat ik nu eigenlijk wil:
Ik wil mijn platform onder de aandacht brengen bij HR-medewerkers en vragen of ze als BETA tester de site willen uitproberen. Ze kunnen feedback geven op het forum dat in de site geintegreerd is. Maar hoe pak ik dat nou aan???
Is er iemand die mij op weg wil helpen?
Willen jullie mij een stappenplan adviseren?
Hoe kom ik op een vriendelijke manier in contact met HR medewerkers, of eigenlijk: hoe zorg ik ervoor dat ze contact met MIJ opnemen/lid worden van mijn groep omdat ze nieuwsgierig zijn geworden.
Ik ben dus lid geworden van wat HR groepen. Kan ik daar zomaar links naar mijn site posten en vragen of ze zich als BETA-tester aan willen melden en dat er een aanmeldbonus klaar staat????
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26990-netwerken-op-linkedin/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag