Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
doc olds
doc olds
Goeiendag
Helaas kan ik geen antwoord vinden via de zoekfunctie.
Ik ben bezig om vanuit een ww uitkering een eigenbedrijf op te zetten via een franchise concept.
Ik zit inmiddels al in de startperiode van 6 maanden en alles is rond , op de financiering van 24.000 euro na.
Ik heb al een gesprek gehad met Qredits en ze vonden alles er goed uit zien .
Alleen willen ze voor de financiering iemand hebben die borg kan staan voor me, en die heb ik helaas niet.
Ook het Uwv kan niets doen zeggen ze .
( LET OP dit is geen oproep voor iemand die borg kan staan )
Ik heb al een paar banken aangeschreven en dit is in behandeling en heb ik een afspraak staan met mijn gemeente om te kijken of er mogelijkheden zijn.
Mijn vragen zijn eigenlijk : 1 is dit bekend van Qredits omdat iedereen die ik er over sprak mij raar aankeek.
2 heeft iemand nog andere tips wat ik zou kunnen doen ?
Ik hoor graag van jullie
alvast mijn dank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27013-borgstelling-qredits-startende-ondernemer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag