Op dit moment trekt mijn website zo'n 400 bezoeken per dag.
Ik overweeg om hier en daar een adsense blokje te plaaten. Het is niet mijn bedoeling om de hele site vol te zetten met advertentie's, maar slechts hier en daar.
Wat denken jullie, zou het zinvol zijn om adsense op mijn site in te zetten en zo ja, op welke pagina's zou ik dat het beste kunnen doen om niet meteen zo schreeuwerig over te komen op nieuwe bezoekers.
Het betreft de eerste link in mijn handtekenening.
P.S. heeft adsense invloed op de resultaten in Googles organische zoekresultaten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
headquarters
headquarters
Op dit moment trekt mijn website zo'n 400 bezoeken per dag.
Ik overweeg om hier en daar een adsense blokje te plaaten. Het is niet mijn bedoeling om de hele site vol te zetten met advertentie's, maar slechts hier en daar.
Wat denken jullie, zou het zinvol zijn om adsense op mijn site in te zetten en zo ja, op welke pagina's zou ik dat het beste kunnen doen om niet meteen zo schreeuwerig over te komen op nieuwe bezoekers.
Het betreft de eerste link in mijn handtekenening.
P.S. heeft adsense invloed op de resultaten in Googles organische zoekresultaten?
T-shirt bedrukken
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27404-adsense-op-mijn-website-wel-of-niet-doen/Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag