Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Bakker
Op enkele veeldelers als SubRosa na, vult bijna niemand de Artikelenbank, de functionaliteit van dit forum om interessante internetartikelen met elkaar te delen. Niet bedoeld dus voor linkjes naar eigen artikelen of het maken van reclame, maar wél voor het delen van mooie artikelen, blogposts, presentaties e.d.
Ik persoonlijk vind het zeer interessant om veel te lezen over marketing, innovatie, productontwikkeling, groei, exits en vele andere onderwerpen waar een ondernemer mee te maken krijgt. Er verschijnen zóveel artikelen online die inspiratie of informatie bieden, ik pluk er vaak nieuwe ideeën uit die ik in mijn eigen bedrijf kan gebruiken.
Daarom dus mijn vraag: lezen jullie weinig inspirerends, boeiends, informatiefs op het internet? Of, dat kan natuurlijk ook, werkt de Artikelenbank niet goed om dat met elkaar te delen? Of wisten jullie überhaupt niet dat de Artikelenbank er was?
We als HL horen het graag om de Artikelenbank als tool waardevoller te maken, en ik zie op persoonlijke titel graag meer interessante en inspirerende artikelen tegemoet!