Een vriend van mij zal graag een interimbureau starten, volledig nieuw, dus eigen naam (niet via franchising).
Een tweede persoon doet ook mee en mss ook een derde persoon.
Het netwerk van de mensen die worden uitgezonden zal geen probleem vormen, dit netwerk kunnen ze rap opbouwen. De kennis van juist rekruteren en dergelijke is er ook. (dit is omdat de groep al een uitgebreid netwerk heeft en goede contacten).
Het grote probleem in heel de strategie is steeds de zelfde vraag die naar boven komt: hoe kunnen ze als nieuwe onderneming het vertrouwen winnen bij de klanten om bij hen in zee te gaan. Ze zijn immers nieuw en hebben nog niks bewezen. Oké je kan concurreren op de prijs, maar dan nog denk ik dat de naambekendheid/vertrouwen het grootste probleem vormt.
Hebben jullie een idee hoe ze naast een lagere prijs dan de concurrentie een andere troef kunnen uitspelen omzo stilletjes aan het klantenvertrouwen te winnen?
Ideen die al op tafel gelegd zijn: niet goed geld terug garantie, toch in partnership gaan met een grotere naam omzo het klantenvertrouwen te winnen (maar dit willen ze vermijden), een speciale niche zoeken, ...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
stefaanm
stefaanm
Hoi,
Een vriend van mij zal graag een interimbureau starten, volledig nieuw, dus eigen naam (niet via franchising).
Een tweede persoon doet ook mee en mss ook een derde persoon.
Het netwerk van de mensen die worden uitgezonden zal geen probleem vormen, dit netwerk kunnen ze rap opbouwen. De kennis van juist rekruteren en dergelijke is er ook. (dit is omdat de groep al een uitgebreid netwerk heeft en goede contacten).
Het grote probleem in heel de strategie is steeds de zelfde vraag die naar boven komt: hoe kunnen ze als nieuwe onderneming het vertrouwen winnen bij de klanten om bij hen in zee te gaan. Ze zijn immers nieuw en hebben nog niks bewezen. Oké je kan concurreren op de prijs, maar dan nog denk ik dat de naambekendheid/vertrouwen het grootste probleem vormt.
Hebben jullie een idee hoe ze naast een lagere prijs dan de concurrentie een andere troef kunnen uitspelen omzo stilletjes aan het klantenvertrouwen te winnen?
Ideen die al op tafel gelegd zijn: niet goed geld terug garantie, toch in partnership gaan met een grotere naam omzo het klantenvertrouwen te winnen (maar dit willen ze vermijden), een speciale niche zoeken, ...
Ik kijk uit naar jullie reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27979-nieuw-interimbureau-hoe-naambekendheid-en-vertrouwen-winnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag