Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nali
Hoi,
Ik ben nu een half jaar bezig mijn bedrijf op te zetten. Ik heb geen personeel en werk vanuit een kantoor aan huis.
Al die jaren hiervoor heb ik voor een werkgever gewerkt. Ik vond mijn collega's altijd erg belangrijk. De sfeer bij een bedrijf telt voor mij meer dan het salaris. Ik moet nu dus erg wennen aan het "alleen"zijn.
Ben erg benieuwd hoe jullie dit ervaren. Zeker nu in de opstartfase merk ik dat het soms wel moeilijk is om niet even met iemand te overleggen maar ook om gewoon de dagelijkse dingen mee te delen. Je wereld wordt in een bepaald opzicht ook kleiner omdat je toch meer in je eigen huis blijft.
Nu heb ik gelukkig wel nog veel sociaal contact op school als ik de kinderen haal en als ik sport maar had nooit verwacht de omgang met collega's te missen.
Gr. Nali
www.interieurinspiratie.nl de website voor inspiratie en praktisch advies voor inrichting van uw babykamer, kinderkamer, woonkamer of tuin.