Ik doe graag nog even een beroep op jullie creatieve brein.
Ik zit met het volgende "probleem". Ik mag tijdens een (voor ons zeer relevante) beurs een lezing geven, mits we daar ook een stand hebben. De standruimte is echter helemaal uitverkocht. De organisatie gaf zelf als optie aan om gebruik te maken van een stand die reeds gereserveerd is, de partijen die ik ken heb ik gevraagd maar hebben de ruimte zelf nodig.
Hebben jullie nog een slim idee?
Waar het dus om gaat is dat mensen ons na de lezing ook terug kunnen vinden op de beurs vloer...
Groeten,
Johannes
Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johannes Regelink
Johannes Regelink
Ik doe graag nog even een beroep op jullie creatieve brein.
Ik zit met het volgende "probleem". Ik mag tijdens een (voor ons zeer relevante) beurs een lezing geven, mits we daar ook een stand hebben. De standruimte is echter helemaal uitverkocht. De organisatie gaf zelf als optie aan om gebruik te maken van een stand die reeds gereserveerd is, de partijen die ik ken heb ik gevraagd maar hebben de ruimte zelf nodig.
Hebben jullie nog een slim idee?
Waar het dus om gaat is dat mensen ons na de lezing ook terug kunnen vinden op de beurs vloer...
Groeten,
Johannes
Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28088-op-beurs-staan-maar-standruimte-uitverkocht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag