Geplaatst: 25 augustus 201014 j RiVe 2k berichten 11 Trofeeën 178 Reputatie Ik kreeg vandaag zonder aanvraag een VAR verklaring van de belastingdienst. Ik wist dat de belasting over zou gaan op automatische toezending, scheelt toch weer jaarliks een uurtje werk.
Geplaatst: 25 augustus 201014 j RedGeo 235 berichten 8 Trofeeën 12 Reputatie Deden ze vorig jaar ook al. Handig inderdaad. "Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker". Wat me trouwens opvalt is dat ik hem vorig jaar van "regio noord" kreeg, nu van "regio oost" (of andersom, ik heb ze nu niet bij de hand). Ik ben gevestigd in NW-Brabant... http://www.redgeographics.com - http://www.freelancecartographer.com
Geplaatst: 25 augustus 201014 j Joost Rietveld 23.2k berichten 95 Solutions 14 Trofeeën 2.5k Reputatie Moderator Op 25-8-2010 om 15:22, RedGeo zei: Wat me trouwens opvalt is dat ik hem vorig jaar van "regio noord" kreeg, nu van "regio oost" (of andersom, ik heb ze nu niet bij de hand). Ik ben gevestigd in NW-Brabant... dat gaat centraal via Belastingdienst Oost/Winsterswijk Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies
Geplaatst: 26 augustus 201014 j De Blauwe Envelop 21 berichten 4 Trofeeën 3 Reputatie Volgens mij is het systeem niet geheel waterdicht. Een van mijn klanten heeft een VAR ROW uit 2008, maar voor 2009 en 2010 een VAR WuO. Voor 2011 heeft hij nu een VAR ROW ontvangen. Ik weet dat de Belastingdienst terugkijkt naar de afgelopen 3 jaren, maar dan is hoe dan ook een VAR ROW niet logisch, behalve als er slechts naar 3 jaar terug wordt gekeken (2008). Maar weer bezwaar maken (of ik denk 1 september eigenlijk gewoon toch een nieuwe aanvraag indienen). Leuk zal het overigens nooit worden, maar misschien ooit nog eens gemakkelijker ;). Leuk zal het nooit worden, maar door 'De Blauwe Envelop' wel gemakkelijker!
RiVe
Ik kreeg vandaag zonder aanvraag een VAR verklaring van de belastingdienst.
Ik wist dat de belasting over zou gaan op automatische toezending, scheelt toch weer jaarliks een uurtje werk.